MP3 Autotag

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144485

Topicstarter
Goedendag,

Ik had laatst zin om mijn mp3-tjes te gaan ordenen, en kwam tot de conclusie dat dit een stuk meer werk is dan ik dacht. Nu had ik al gehoord van programmas die dit voor je doen. Zo stuitte ik op Zortam mp3 media studio. Op de site waar ik deze vond stond freeware vermeld. Dit kloptte ook wel, echter kon je de autotag functie maar voor iets van 75 nummers gebruiken kwam ik later achter. Omdat ik dit wel de meeste handige functie vond vroeg ik me af of iemand een alternatief kan vinden hiervoor, het hernaamt dus niet alleen je mp3tjes aan de hand van de tag, maar vult deze ook in door middel van een database afzoeken denk ik. Ik heb al op veel plaatsten gezocht maar vaak wordt ik alleen maar teruggewezen op zortam. Quessential player scheen ook zo een functie te hebben, maar komt lang niet dichtbij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
ik heb wel een wat geëxperimenteerd met software van MusicBrainz, bijvoorbeeld Classic Tagger
Deze werkt met audio fingerprinting en is redelijk betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144485

Topicstarter
Ik zal deze is uitproberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik gebruik zelf deze: http://www.mp3tag.de/en/index.html erg makkelijk in gebruik en kan ook via FreeDB taggen.