Toon posts:

Firefox en downloads...

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn up 2 date macbook firefox gebruik en hiermee een bestandje download, zie je die normaal in dta download menu-tje...

echter al een hele poos heb ik dat niet meer, en vooral met grotere bestanden (paar honderd Mb)
kun je niet zien heo snel het gaat en of het wel iets doet, je ziet dan op je bureaublad een temp file, en het gewone bestand..

dus aan die temp file kan ik zien of hij nog bezig is..

ik heb het al geprobeert te repareren door firefox eraf te gooien en opnieuw te installeren, maar ik kan e nog steeds niet zien.

het is ook de laatste versie van firefox, en heb daarnaast ook nog een download addon geprobeerd dat je het in de statusbalk zou moeten zien... niets helpt.

ook heb ik uiteraard bij de preferences gekeken.

kent iemand dit?
en weet misschien iemand een oplosing? ik vind Camino en Safari gewoon beroerd werken dus dat is ook geen optie voor mij.

zo gebruik ik command+enter voor www. en .com sites zoals op windows met ctrl+enter dus dat wil ik niet kwijt

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
wat als je appeltje + j doet? krijg je em dan te zien?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Je kunt proberen Firefox eraf te gooien met AppZapper, dan worden ook je prefs weggegooid, wat wel eens een oplossing kan zijn :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 10:53

amahusu

taking over the world!

heb ik ook, maar bij mij loopt ie dan ergens op de achtergrond, met F9 kan ik hem dan weer te voorschijn toveren

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:51:
ik heb het al geprobeert te repareren door firefox eraf te gooien en opnieuw te installeren, maar ik kan e nog steeds niet zien.
dat heeft geen zin meer dus met appzapper want dat hebik al een aantal gkeer geprobeerd zelfs..

appeltje J kan ik nog wel proberen

F9 heeft ook geen izn want in die downloadmanager waarin hij normaal gesproken komt te staan, staat niets als ik die open... :( dus ook dan niet...

ben blijkbara de enige dus.

weet iemand misschien hoe je in die preferences komt?

bij windows was dat altijd iets als: aboutconfig

dat moest je dan intypen als website..
misschien daarin iets aanpassen ofzo?:) het liefst fix ik het met dat soort dingen

Verwijderd

Ik zit even niet achter een mac, maar wanneer ik in windows in firefox via "tools" naar "options" ga kan ik onder het "main" tabje een vinkje zetten bij "show the downloads window when downloading a file". Heb je dit niet bij de mac versie?

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet heb ik al die opties jammer genoeg al geprobeerd, maar ga dat zeker nog een keer proberen.

iemand ervaring met about:config in mac versie van firefox?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
ik had precies hetzelfde. kwestie van downloads.rdf deleten in de profiles map en je kan weer gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx thnx thnx thnx thnx

oeee ik wil naar huis om te proberen!!!

Verwijderd

Topicstarter
sharkzor schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:28:
ik had precies hetzelfde. kwestie van downloads.rdf deleten in de profiles map en je kan weer gaan :)
Yes, this did the trick, goh wat ben ik nu weer blij :D

• Chak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04-2025
ik gebruik de plugin download in tab altijd zichtbaar via icon
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4526

en soms DownThemAll als het om veel gaat..
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/201
Pagina: 1