Toon posts:

Vista: 2e beeldscherm aanzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een week geleden Vista geinstalleerd. Om een opf andere reden doet het Catalyst Control Center het niet (er gebeurt niets als ik hem opstart, nouja, ik zie dat hij even bezig is, maar daar blijft het bij).

Nu had ik aan het begin beeld op mijn tweede scherm (gewone TV in de woonkamer), maar sinds ik een keer de scart heb verwijderd krijgt de tv geen signaal meer (ja, de scart zit er u weer in :)).
Hoe zet ik dit aan? In het configuratiescherm van Windows zie ik de twee schermen staan, een grote (1, de monitor) en een kleine (2, de TV). Maar hoe activeer ik de 2e? Ik heb -naast het uit en weer indoen van de scart- hardwarematig niets veranderd!
En waarom doet CCC het niet? Ik heb de laatste versie gedownload.

Vidoekaart: Sapphire X1800Xt, OS: Vista ultimate x64.

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 15:16 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 20:17

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je al de laatste updates van Catalyst binnengehaald?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
De versie die ik nu heb is 3 weken oud ofzo.. Maar goed, je kunt nooit weten, ik haal op dit moment de laatste versie binnen.

edit:
Hij doet het nu!
Welliswaar kreeg ik eerst een totaal scrambled beeld op mijn monitor en op TV (hij had de verkeerde refreshrate gekozen denk ik), toen heb ik hem op de gok in de slaapstand gezet en er weer uitgehaald en toen was het beeld goed. Vaag zeg! Ook CCC werkt nu.
Bedankt voor de tip, Rakkerzero!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 15:33 ]