Een week geleden Vista geinstalleerd. Om een opf andere reden doet het Catalyst Control Center het niet (er gebeurt niets als ik hem opstart, nouja, ik zie dat hij even bezig is, maar daar blijft het bij).
Nu had ik aan het begin beeld op mijn tweede scherm (gewone TV in de woonkamer), maar sinds ik een keer de scart heb verwijderd krijgt de tv geen signaal meer (ja, de scart zit er u weer in
).
Hoe zet ik dit aan? In het configuratiescherm van Windows zie ik de twee schermen staan, een grote (1, de monitor) en een kleine (2, de TV). Maar hoe activeer ik de 2e? Ik heb -naast het uit en weer indoen van de scart- hardwarematig niets veranderd!
En waarom doet CCC het niet? Ik heb de laatste versie gedownload.
Vidoekaart: Sapphire X1800Xt, OS: Vista ultimate x64.
Alvast bedankt!
Nu had ik aan het begin beeld op mijn tweede scherm (gewone TV in de woonkamer), maar sinds ik een keer de scart heb verwijderd krijgt de tv geen signaal meer (ja, de scart zit er u weer in
Hoe zet ik dit aan? In het configuratiescherm van Windows zie ik de twee schermen staan, een grote (1, de monitor) en een kleine (2, de TV). Maar hoe activeer ik de 2e? Ik heb -naast het uit en weer indoen van de scart- hardwarematig niets veranderd!
En waarom doet CCC het niet? Ik heb de laatste versie gedownload.
Vidoekaart: Sapphire X1800Xt, OS: Vista ultimate x64.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 15:16 ]