Alles-in-een apparaat, bestaat het wel?

Pagina: 1
Acties:

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort toch eens met de tijd meegaan en wil mijn oude stereo-set vervangen door een DVD-speler/Radio/Surround set.
Nu vroeg ik me af of deze apparaten er ook zijn met DVD-recorder ingebouwd?

Ik heb de product pagina's van de wel bekende merken al doorlopen maar kan zo'n dergelijk apparaat niet vinden... bestaat het eigenlijk wel?

En je zult net zien dat ik wanhopig nogmaals een zoekopdracht in Google doe en nu wel wat kan vinden. (linkje naar hetgeen ik heb gevonden)

Rest mij de vraag. In de tijd van mijn stereo-toren was het maar niets als alles ineen zat, apparte onderdelen was hèt ding. Geldt dat nu ook nog, of is alles kwalitatief tegenwoordig beter dat het niet meer uit maakt?

Ikzelf heb nu mijn oog laten vallen op de LG Electronics LH-RH760IA.
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

[ Voor 71% gewijzigd door Bart© op 12-06-2007 15:24 ]

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:14

996

Jawel hoor: Sony DAR X1R. Veel meer weet ik er ook nog niet te vinden... ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Er is echt meer dan zat te vinden als je een beetje zoekt.

Kies uit wat je wil hebben en leef je uit: http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk/homecinema.htm

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
voodooless schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:47:
Er is echt meer dan zat te vinden als je een beetje zoekt.

Kies uit wat je wil hebben en leef je uit: http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk/homecinema.htm
Klopt, ik was in eerste instantie alle product pagina's van bekendere merken afgegaan en kon niet echt iets vinden. Ikzelf had inderdaad de TS al aangepast en zelfs ook de gevonden pagina gepost.

Rest mij echter de vraag wat de ervaringen van anderen zijn m.b.t. dit soort all-in-one apparaten.

Mod's, Topic-titel mag wel aangepast worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bart© op 12-06-2007 15:57 ]