Airport Express icm usb Harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 14:22

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
In mijn zoektocht om mijn ibookje "kabelvrij" te maken kwam ik terecht bij de Airport Express dit product maakt mijn utp (internet) en fw geluidskaart (naar versterker) overbodig. Nu zie ik dat de Airport ook over een usb aansluiting beschikt, het zou dan ook mooi zijn als ik mijn externe harddisk (Lacie porche usb 2.0) aan de usb poort van de airport zou kunnen hangen zodat ik (afgezien van de voedingsadapter) geen kabels meer aan mijn ibook hoef te hangen.

Is dit mogelijk? ik vind het namelijk niet terug in de specs van het apparaat.

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, alleen printers kunnen op de USB aansluiting. Dit staat ook in de specificaties:
[quote=http://www.apple.com/airportexpress/specs.html]Interfaces
• USB port for connecting a USB printer

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

ik had net dezelfde vraag, helaas kan dat niet. Volgens mij kan het alleen met de airport extreme. Alleen die is weer stuk duurder en al die internet aansluitingen heb ik eigenlijk niet nodig.
Of zijn er nog andere alternatieven?

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb het voor de zekerheid nog even voor je geprobeerd, maar als je er een disk in plugt is die nergens te zien. Er zijn ook geen opties voor in de config utility, en voor zover ik weet geen hacks...

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 14:22

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Jammer, het was voor mij de ideale oplossing geweest.
Misschien is een netwerk schijf de oplossing of anders een (goedkope) Muziekserver pc, maar dan heb ik weer geen mooi bedieningspaneel in de vorm van itunes op mijn laptop.

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)