Toon posts:

beamer op tilt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya!

Ik heb een lastig probleem. Afgelopen weekend is de bliksem bij ons in de straat ingeslagen en de beamer - die op stand-by stond (kan niet helemaal uit als hij in het stopcontact zit) - is sindsdien behoorlijk geflipt. Alle beelden (behalve het beamermenu) zitten helemaal vol met paarse en groene trillende ruis. Niets meer waard zo dus.

Nu heb ik de verzekering gebeld en die vergoeden het gewoon mits ik een bewijs van een erkend elektronica expert heb waaruit blijkt dat het niet meer te maken is. Ik hem inmiddels echter meerdere bedrijven gebeld of ze er naar konden kijken, maar dat wilden ze allemaal niet. Aangezien de webshop (4launch) waar ik hem heb gekocht er ook niets van wil weten, rest er weinig anders dan het opsturen naar de fabrikant (Benq), maar dan gaat het waaraschijnlijk weken duren voordat ik uitsluitsel heb en dan krijg ik waarschijnlijk nog een stuk later een nieuwe terug.

Het liefst krijg ik gewoon mijn geld terug en koop ik een nieuw model (meteen ook 720p :p), ik kan hem zo lang niet missen namelijk.

Heeft iemand tips?

Thanks! ;)

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je hier indirect voor gekozen toen je hem in een webshop voor een lager bedrag kocht dan in de winkel? Begrijp me niet verkeerd ik doe het zelf ook maar dan weet ik dat ik direct bij de leverancier moet zijn.

Ik zou gewoon 1x K*T roepen en hem dan in een doos versturen des te sneller issie terug (t.o.v. morgen versturen).
En je kunt toch zelf vast een nieuwe voor financieren?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Topicstarter
sja.. daar ben ik me inderdaad wel van bewust.

Maar omdat er nu via de verzekering een manier zou kunnen zijn om de consequenties daarvan te omzeilen dacht ik; ik kaart het toch even aan hier. Misschien dat iemand nog een tip had om die kans te verzilveren :/