[Rosetta@Home] Geen statistieken voor mijn account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-08 11:46
Hallo allemaal,

Ik zit met een vreemd probleem, sinds gisteravond na een verse installatie van mijn Windows krijg ik geen punten meer toegekend op mijn account.

Het is niet de eerste keer dat ik een nieuwe installatie uitvoer. Bij Rosetta zie ik dan 2x mijn eigen computer staan, maar nadat ik de nieuwe computernaam en de oude computernaam heb samengevoegd loopt alles als vanouds.

Ook bij de installatie heb ik niks bijzonders uitgevoerd. Ik heb aangegeven dat ik al een account heb en daarna mijn emailadres en wachtwoord ingevuld (wat normaal voldoende zou zijn).

Als ik bij mijn resultaten kijk dan zie ik dat er onder mijn account aan WU's gewerkt wordt. Dit klopt ook want Rosetta staat mooi op 100% te draaien.

Op de statspagina van Tadah staat de score die ik had voor de nieuwe installatie (97.000)
Op de statspagina van Rosetta echter staat al het aantal punten wat ik in de afgelopen 16 uur erbij gecrunched heb.

Iemand enig idee waar hier het probleem ligt?

BOINC: 5.8.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

Kristof

is een Belgisch product

Op Tadah zie ik momenteel je resultaten tot gisterenavond: 97048
Dit klopt met de resultaten die ik in de stats van Cureseekers (van vanmorgen) zie.

Echter op tadah zie ik wel staan:
"Last update: Tuesday 12 June 2007, 05:08"

Ik vermoed dus dat je tussen de laatste statsupdate gisteren en de eerste vanmorgen niets geflusht hebt. Op de stats van CS, staat de laatste update op 13u.
Met andere woorden: even wachten tot tadah zijn update doet (waarschijnlijk is die wat later dan die van CS).

De statistieken die je op de Rosetta site vindt, zijn bijna realtime. De statsfiles die Rosetta uitgeeft, waar de statsbouwers zicht op baseren, wordt maar om de 6u geupdate, dus daar kan ook verschil opzitten

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

Kristof

is een Belgisch product

Op het moment is de site van Tadah aangepast:
Last update: Tuesday 12 June 2007, 14:43

Je puntenaantal lijkt me in orde, Tommy_G

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-08 11:46
Haj Kristof, bedankt voor de reactie.
Ik sta er nu ook bij Cureseekers zelf weer erbij. Ik vond het erg vreemd aangezien normaliter 's morgens ook al een update is gedaan en er dan ook al stats zijn.
Nu was dit bij de rest wel het geval maar bij mij niet. Hoewel ik toch elke 3 uur 2 WU's produceer.

Maar goed, het ziet er uit dat het weer functioneert! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Voor de duidelijkheid even de titel aangepast :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子