Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Samsung heeft de E900 een facelift gegeven. Het is een update zoals je ook bij auto’s ziet: hier en daar wat schaven, rechttrekken, opleuken, wat nieuwe knopjes en features en het model kan weer een tijdje mee. Nieuw zijn de 3 megapixel camera en de telefoon is één mm dunner geworden en is nu nog maar 15,5 mm dik, erg weinig voor een slider. Samsung heeft het toestel ook een nieuwe naam gegeven: E950. Enkele specs die niet veranderd zijn: 320×240 262K kleurenscherm, 80MB intern geheugen en een microSD slot. De E950 is een directe concurrent van de LG KG800 Chocolate. De prijs zal los ongeveer 400 euro bedragen.

Afbeeldingslocatie: http://www.yournextmobile.nl/wp-content/uploads/2007/06/e-950.jpeg

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Komt waarschijnlijk deze week uit. Ritel en GSM Easy hebben hem op de site staan en is te bestellen. Anderen hebben de status nog op "Binnenkort leverbaar" staan.

[ Voor 82% gewijzigd door cdgrit op 12-09-2007 08:19 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Review van een russische site, waar we natuurlijk niets van kunnen lezen.

Maar het gaat natuurlijk om de foto's en het filmpje dat erop staat.

http://www.mforum.ru/phones/tests/057959.htm

Ik heb de telefoon zelf al even in handen gehad en heb hem nu ook besteld.

Ik ben benieuwd of er ook nog anders toepassingen voor het oled touchscreen zullen komen, maar dat zal dan eerder homebrew dan van samsung zelf zijn.

Verwijderd

Heb hem dan vandaag eindelijk binnen gekregen, en ik moet zeggen dat hij mij erg heeft verrast.
Op het begin was ik nog een beetje sceptisch maar na hem een tijdje gebruikt te hebben werd mijn oordeel erover steeds beter.

Ook het touchpad werkt veel beter dan ik had verwacht.

De camera in de telefoon maakt goede kwaliteit foto's en de mp3 speler en fm-radio klinken goed.

Dus tot nu toe ben ik zeer tevreden met wat deze telefoon heeft te bieden, hopelijk ben ik dit over een tijdje nog en gaat hij nog een hele tijd mee

• screenxxl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 19:51
Ik heb deze telefoon dan ook sinds gisteren.

ben er zeer tevreden over. alleen mis ik nog wat instelmogelijkheden.

ik zou graag het internet knopje willen vervangen voor een knop met andere functie

en het kleurtje van het OLED scherm zou ik wel willen wijzigen.

weet een van jullie of dat mogelijk is?

Verwijderd

Voor zover ik weet is dit nu nog niet mogelijk, maar mischien straks bij een firmware update, of van die speciale # codes.

Ben ook benieuwd of je met java ook gebruik zou kunnen maken van het oled scherm.

• ArjanKros
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10-2024
Sinds vrijdag ook in het bezit van deze GSM.
Als ik mijn microSD kaartje erin doet, wordt deze wel door de E950 herkent, maar ik kan er verder niets mee. Formatteren lukt niet op het toestel zelf en ook niet via de PC. Iemand zelfde ervaringen en/of oplossing?

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Ik heb de E950 nu 1,5 week. Maar ik heb een probleemje met de volumeregeling bij de FM-radio.
Als ik hem op z'n zachts heb staan staat hij nog knoerthard. :? Als ik hem nog 1 standje lager zet is hij uit. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De volumeregeling staat niet in verband met de volume in het hoofdmenu.

Verwijderd

zijn er al hacks en craks gevonden met hidden menus en zo

Verwijderd

Deze mobiel is echt veel te langzaam. Is er een manier om dit te fixen ( de processor opvoeren :p) ?

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
Ik zit nu te twijfelen tussen deze telefoon en tussen een nokia 6300. Voordeel van deze tov de 6300 is vooral de camera (met flits!, of in samsungs geval lampje), en het uiterlijk. Denk wel dat ik aan dat touchpad kan wennen. Heb erg goede ervaringen met samsung gehad, totdat de antenne in mijn e370 kapot ging zodat het gewoon een mp3 en camera is. Dit heb ik zelf ook wel een beetje veroorzaakt maar sindsdien test ik hem op alles, hij is ruim 40 keer van 2 meter hoogte gevallen zonder krasje of wat. Van 40 traptreden laten kletteren met slechts 1 deukje in de achterkant. Stevige telefoons! Mijn vader heeft de D900i en daarbij heeft hij zo'n interactieve achtergrond welke veranderd wanneer je naar een ander land gaat enzo, maar waar in NL een molen staat. Is dit bij de e950 ook het geval?

één is geen, twee is één

Verwijderd

Alweer een tijdje terug sinds de laatste post :) . Heb nu al een tijdje de samsung e950 en begin me eigenlijk toch steeds meer te ergeren aan de matige geluidskwaliteit die uit m'n bijgeleverde oortjes dreunt. Ik dus op zoek naar betere oortjes, blijkt dat geen enkele telefoonzaak andere oortjes dan de standaardingen verkoopt. Daarna heb ik op internet de volgende twee dingen gevonden; een in-ear headset een een soort verloopkabeltje:

http://www.gsmpunt.nl/resultaten.php?merk=Samsung&model=SGH-E950&productgroep=Headsets

Het gaat mij puur om de geluidskwaliteit, welke van de twee zouden jullie aanschaffen?

@ Wackoz: zover ik weet niet, gebruik hem nu sinds een week.

Alvast bedankt,
Arjen
Pagina: 1