Wireless mediaplayer voor VIDEO_TS folders vanaf NAS?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 00:32
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een apparaat wat VIDEO_TS mappen kan afspelen op mijn TV.
Ik heb een Synology 107e NAS welke ook een ingebouwde mediaserver heeft, en daar zou die player dus verbinding mee moeten kunnen maken.
Via de XBox360 is het schijnbaar onmogelijk, maar ik twijfel of het eventueel met de Kiss 1600 kan.
Zijn er nog andere alternatieven, of is dit sowieso niet mogelijk?
Het moet bij voorkeur draadloos zijn.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 11:26
kijk voor de grap eens op rhisc.nl. Ik heb zelf een usb variant die dit doet (van het merk dvico). Werkt uitstekend en deze zijn ook met wireless network te krijgen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Kokkers
  • Laatst online: 11:56
Een XBOX (non-360!) die homebrew software toelaat voorzien van Xbox Media Center applicatie (XBMC) doet precies wat jij wil. Vanaf een SMB share speel je direkt VIDEO_TS mappen, ISO's en zelfs spul wat nog gewoon ge-RAR'ed is. Ik ben nog maar weinig formaten tegengekomen wat het apparaat niet slikt.

Een Xbox met de 'DVD-kit' is zelfs voorzien van een afstandsbediening en moet voor een vriendelijk bedrag over te nemen zijn van [insert veilingsite].

Kun je alleen geen HD video's afspelen want daar is het apparaat helaas niet krachtig genoeg voor.

Het verstrekken van het hoe en wat over (soft)modificeren (modden) / hacken / chippen van een XBOX valt op GoT echter buiten de policy geloof ik. Tot zover dus mijn bijdrage :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kokkers op 12-06-2007 11:49 ]

• Marco
Maar een "oude" Xbox is alleen via een kabel op het netwerk aan te sluiten?

• Kokkers
  • Laatst online: 11:56
Marco schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:51:
Maar een "oude" Xbox is alleen via een kabel op het netwerk aan te sluiten?
De "oude" Xbox heeft inderdaad geen Wireless netwerk module.
Video zou ik altijd via het 'traditionele draadje' afspelen maar over je wireless wens heb ik even heengelezen.

Dit is natuurlijk op te lossen met een 'wireless ethernet bridge'

[ Voor 9% gewijzigd door Kokkers op 12-06-2007 12:02 ]

• Marco
Nog suggesties? :)
Pagina: 1