[SUG] Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Topicstarter
Ik zag het zo snel niet staan, dus ik dacht ik meld het even.

Wat ik eigenlijk een beetje van het nieuwe concept verwacht had en wat mij dus ontzettend handig lijkt is bijvoorbeeld bij onderstaand bericht

http://core.tweakers.net/...HD-2400-en-2600-gpus.html

Zou het leuk/handig zijn om daarbij ook onder het kopje tags een extra kopje met links naar de pricewatch te maken. Het zal niet in alle gevallen even makkelijk te doen zijn, maar het is misschien leuk om dus een link (direct naar een bepaald product) of een link naar een overzichts pagina in de pricewatch met alle merken die een Radion HD 2400, 2600 en 2900 XT hebben.

http://core.tweakers.net/...te-1TB-hardeschijven.html

Zo zou je bij deze dus een directe link kunnen zetten naar de Samsung 1TB schijf in de pricewatch (voor zover deze natuurlijk al te koop is)

my 2 cents

http://www.teamcoldfusion.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Als een nieuwsbericht specifiek over een product gaat én dit product staat in de pricewatch, dan wordt in veel gevallen er ook naar gelinkt (door middel van Pricewatch links aan de rechterkant van het nieuwsbericht). Maar aangezien zowel de Radeon 2400/2600's als de Samsung 1TB-hardeschijf nog niet in de Pricewatch staan zal dat moeilijk gaan nu ;)

The devil is in the details.

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Topicstarter
Helemaal gemist, ik zie ze nu bij een oud bericht staan. Kan dicht dus lijkt mij

http://www.teamcoldfusion.nl

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
Maar op de oude frontpage stonden er wel "gerelateerde artikelen" naast de nieuwsposts, die zijn naar mijn weten sinds de nieuwe layout helemaal verdwenen (ik zie ze iig nergens bij staan). Dit was toch altijd een zeer fijne feature bij artikelen over nieuwe producten, je zag dan meteen of hij een concurerende prijs had tenopzichte van andere fabrikanten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Maverick schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:17:
Maar op de oude frontpage stonden er wel "gerelateerde artikelen" naast de nieuwsposts, die zijn naar mijn weten sinds de nieuwe layout helemaal verdwenen (ik zie ze iig nergens bij staan). Dit was toch altijd een zeer fijne feature bij artikelen over nieuwe producten, je zag dan meteen of hij een concurerende prijs had tenopzichte van andere fabrikanten.
Ze zijn er wel nog, alleen verwijzen ze voorlopig exclusief naar berichten die zich in hetzelfde channel bevinden. Dat zal echter nog gewijzigd worden, zodat àlle gerelateerde berichten ook weergegeven worden.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
In de oude layout stonden ze ónder de nieuwspost en nu staan ze er rechts naast. Doordat het nieuws nu in channels staat lijken het er soms wat minder (maar volgens mij wordt daar nog wat aan veranderd), maar nieuwsposts hebben áltijd gerelateerde artikelen.

The devil is in the details.

• Maverick
Yoeri schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:18:
[...]

Ze zijn er wel nog, alleen verwijzen ze voorlopig exclusief naar berichten die zich in hetzelfde channel bevinden. Dat zal echter nog gewijzigd worden, zodat àlle gerelateerde berichten ook weergegeven worden.
sorry, ik bedoel artikelen als in producten. Uit de pricewatch dus. Bijv bij het artikel over de 1tb schijf van samsung staan er dan de 1tb schijven van andere merken bij met hun prijs en een link naar de pricewatch

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat is simpelweg vergeten en heeft niks met NG te maken :)

Will fix

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Maverick
ah ok. Nouja probleem opgelost :)

Pagina: 1