Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Hoi,

De zomervakantie komt eraan, ik ben aan het voorbereiden.

Dit jaar gaan we met de auto. Ik zoek een navigatie systeem die bereik heeft in NL, Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Hongerij, Joegislavie, Bulgarije.

Van de eerste 5 landen weet ik dat er kaarten beschikbaar zijn maar van de rest niet. Op het internet wat gezocht maar niet zoveel gevonden.

Ik heb naar TomTom, Mio producten gekeken.
TomTom bied geen hele kaart van Europa?!?!?
Mio heeft niet echt een hele pakket. Je komt op hetzelfde prijs als TomTom maar een PDA vind ik veel intressanter.

Kan iemand mij helpen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:28

momania

iPhone 30! Bam!

Als je de namen van de landen verkeerd spelt, vind je ook geen kaarten ervoor natuurlijk ;)

In de shop staan iig gewoon kaarten van Hongarije, Polen etc.

Slovenië, en Bulgarije gaan wel lastig worden denk ik :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
iGO!
Zalige software (voor pda) en dekking in landen waar TomTom nog nooit van gehoord heeft.
Enige probleem is verkrijgbaarheid hier, heb nog geen winkel gevonden die iGO verkoopt :(

[ Voor 3% gewijzigd door ComBax op 12-06-2007 10:36 ]

• MrJames
Het is nog vroeg :O

Joegi. en Bulga. niet gevonden

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tom Tom (en natuurlijk ook andere makers) werkt met kaart leveranciers. Als deze geen fatsoenlijke dekking heeft in landen in (oost) Europa, zal je ze ook niet zo snel aantreffen binnen de software van Tom Tom.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 12-06-2007 10:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Meestal ook alleen de grote steden en dan de hoofdwegen (dus als je naar bakkablakkasnurf wil wordt het moeilijk).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• MrJames
Het gaat toch om de Hoofdwegen.

2 jaar geleden met de auto op vakantie gegaan.
In Joegi waren we een beetje vedwaald maar toch met behulp van een kaart de weg gevonden.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
MrJames schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:56:
Het gaat toch om de Hoofdwegen.

2 jaar geleden met de auto op vakantie gegaan.
In Joegi waren we een beetje vedwaald maar toch met behulp van een kaart de weg gevonden.
Voordeel van navigatiesysteem is dat je ieg altijd coordinaten hebt op je scherm en als je maar een kaart bij je hebt (zoals ik had een paar jaar terug in Rusland) kom je altijd thuis :)

Let er dan wel op dat je een kaart hebt met zowel cyrillisch als latijns schrift :P

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 12-06-2007 11:02 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik weet niet hoevaak je het wil gebruiken, maar als een een laptop heb kan je MS Autoroute erop zetten, die bevat wel gedetailleerde kaarten van deze landen, zo navigeer ik hier ook...

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
MrJames schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:37:
Het is nog vroeg :O

Joegi. en Bulga. niet gevonden
Gaat het hier over iGo?
Kroatië, Slovenië, etc... worden zeker (gedeeltelijk) ondersteund. En op internet zijn ook kaarten te vinden van Bulgarije en nog een hoop landen.
Hoe het met de dekking zit, weet'k niet (Bulgarije was, net als Slovenië, enkel de hoofdewegen als ik mij niet vergis). Dat ga ik deze zomer wel merken. iig is de afstand die iGo berekend heeft naar mijn bestemming (Sibenik, Kroatië) identiek dezelfde als de afstand die ViaMichelin opgeeft.
Pagina: 1