Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microfoon stuk als ik gebeld word??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• emileh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-11 07:44
heb probleem dat mun Microfoon niet werkt bij oproepen die ik ontvang (probleem icm Vodafone SIMkaart??). Heb gelezen dat sommige al 5.10 firmware hebben geinstalleerd. Als ik echter software update draai krijg ik 4.91 als laatst beschikbare versie. Ik lees echter ook dat er veel problemen zijn met 5.10 -> Is dat misschien de reden? Heeft Nokia zich bedacht??
Iemand een idee??

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Hmm, een modelnummer/typenummer van de telefoon zou toch wel heel handig zijn om uberhaupt antwoord te geven

• emileh
Hmm was ff in de veronderstelling dat ik in NOKIA 6233 afdeling zat..niet dus.... Het gaat dus om de Nokia 6233:

heb probleem dat mun Microfoon niet werkt bij oproepen die ik ontvang (probleem icm Vodafone SIMkaart??). Heb gelezen dat sommige al 5.10 firmware hebben geinstalleerd. Als ik echter software update draai krijg ik 4.91 als laatst beschikbare versie. Ik lees echter ook dat er veel problemen zijn met 5.10 -> Is dat misschien de reden? Heeft Nokia zich bedacht??
Iemand een idee??

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
telefoon herstarten? dat was bij mijn n73 het probleem.. gewoon even herstarten, deed ie het weer..

• emileh
Herstarten als eens geprobeerd maar probleem is er nog steeds...
Heb idee dat het aan Vodafone ligt.....
Zou dat kunnen??

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zet UMTS eens is uit..

Menu --> Instellingen --> Telefoon --> Netwerk --> GSM Modus

Als dat `t probleem niet oplost, dan naar een NSP of je leverancier.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Even verder discussieren in het centrale topic :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.