Toon posts:

Tekortkomingen frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een paar puntjes waar ik me nu erg aan stoor op de frontpage (en daardoor de site laatste week links heb laten liggen)
de kleurtjes die de verschillende nieuws categorien aangeven bijvoorbeeld.
Ik interesseer me maar voor een bepaald aantal nieuws posts, bijvoorbeeld games en hardware.
Op de oude site werd dat duidelijk aangegeven met een groen en blauw? kleurtje.
Ik kon dus altijd gelijk zien welke posts dat waren, dat is er bij de nieuwe site uitgehaald.
Het lijkt me toe dat er meer mensen zijn die zich hieraan irriteren.
Ik zou het fijn vinden als dit er in de toekomst weer in gaat komen, hier wordt de site weer een stuk duidelijker door.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
In plaats van de kleurtjes zijn nu dus de channels in het leven geroepen. Maar kijk hier eens: Next Gen!

The devil is in the details.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zie Hahn ^^

Kijk overigens ook eens in de rechterkolom op http://tweakers.net/archieven bvb. Daar kun je ook doorheen categorieën navigeren, al is dat wellicht wat minder geschikt om dagelijks up-to-date te blijven, maar beter voor opzoekwerk achteraf :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28

Super_ik

haklust!

wat ik gruwelijk mis is dat nieuwe berichten niet meer rood zijn, maar ik heb geen id, maar vermoed van wel, dat dit allang ergens gemeld is :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45
Ik vind het gewoon hatelijk dat ik nu 3 verschillende pagina's moet bekijken om hetzelfde te doen als vroeger. Ik lees 90% van alle nieuwsberichten, of dat nu "Life", "Core" of "Pro" is.
Echt slecht gedaan dat je dat in je settings gewoon niet kan kiezen.

En moest je dan door op het Tweakers-logo te klikken terug naar de algemene pagina gaan, zou ik er nog kunnen mee leven. Maar nu ga je gewoon terug naar de Pro/Core/Life-pagina. :/
Echt slecht gedaan dit... :(

Het is al tot in den treure herhaald dat hiervoor zéér snel een oplossing komt. Dank je voor je nuttige bijdrage ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Yoeri op 12-06-2007 10:44 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:31:
Ik vind het gewoon hatelijk dat ik nu 3 verschillende pagina's moet bekijken om hetzelfde te doen als vroeger. Ik lees 90% van alle nieuwsberichten, of dat nu "Life", "Core" of "Pro" is.
Echt slecht gedaan dat je dat in je settings gewoon niet kan kiezen.

En moest je dan door op het Tweakers-logo te klikken terug naar de algemene pagina gaan, zou ik er nog kunnen mee leven. Maar nu ga je gewoon terug naar de Pro/Core/Life-pagina. :/
Echt slecht gedaan dit... :(
Er is op zeker 10 plaatsen al gezegd dat dit op korte termijn aangepast gaat worden. Vind je het nu echt nodig dat nogmaals ter discussie te stellen?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45
Tja, dan heb ik die 10 plaatsen nog niet gezien. Anders zou ik het niet zeggen ;)

Dan moet je beter kijken

[ Voor 19% gewijzigd door Yoeri op 12-06-2007 10:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, van die channels was een "known error"? :D Maar ik ben een man van kleur, dus hoop dat dat er snel weer in komt. is voor mij wat overzichtelijker.
Verder vind ik de reacties die je nu kunt plaatsen bij nieuwe items een stuk overzichtelijker!
Dat mag ook gezegd worden vind ik :)
Ik zie positieve veranderingen/verbeteringen met vreugde tegemoed!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 22:53

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

dat is nu (net?) toch gefixed... of zie ik het verkeerd?

(alle channels op de algemene frontpage)

edit: plan: Aanpassing weergave nieuwsberichten yup

[ Voor 32% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 12-06-2007 17:37 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De mainpage is idd zojuist op de schop gegaan, onder andere vanwege de gebruikersfeedback in Next Gen! . Het ontgaat me eigenlijk waarom voor deze specifieke kritiek een apart topic nodig is, dus: daar verder ajb :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.