Nieuwsarchief

Pagina: 1
Acties:

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Voorheen maakte ik regelmatig gebruik van het nieuwsarchief, waarbij het nieuws per maand werd gecategoriseerd. Op die manier kon je bijvoorbeeld nieuws uit een oude nieuwsbrief terugvinden per dag.

Nu heb ik na lang zoeken een archief kunnen vinden (http://tweakers.net/archieven/cat/1/nieuws/), maar er is weinig indeling te bekennen.

Ik vraag me nu dus af of er wellicht nog een andere pagina is waarop ik oude nieuwsberichten per dag/maand kan terugvinden en daarnaast hoe ik vanuit de index in het archief kom. Het is me nu via de zoekfunctie gelukt, maar ik neem toch aan dat het ook ergens via een menu bereikbaar is?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Op diezelfde pagina kom je terecht door op catagorien in het menu te klikken. En eerlijkgezegd vind ik het allemaal wel redelijk overzichtelijk, met name als je bedenkt dat je de zoekfunctie voor vanalles en nog wat kan gebruiken :) .

DM!

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Het zal ook wel een kwestie van even wennen zijn. Heb inmiddels ook wel gevonden wat ik zocht. De oude indeling vond ik makelijker werken, omdat je daar per dag de nieuwsberichten terug kon vinden en nu alle berichten in lijst gepresenteerd krijgt.

Hoe dan ook, het komt op hetzelfde neer, want ik de berichten wel gewoon nalezen :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het oude archief waarmee nieuws per maand werd weergegeven bestaat niet meer. Het is wel mogelijk in het nieuwe archief een zoekopdracht te doen naar artikelen binnen een bepaalde periode. Daarmee kun je ook het nieuws van een bepaalde dag of maand tevoorschijn toveren.