Het probleem. We hebben een applicatie welke door verschillende soorten gebruikers gebruikt wordt. Zowel intern op het intranet, als vanaf PC's her en der in het land (wel in veilige kantoren). Die PC's her en der in het land worden gebruikt voor callcenters en die mensen hebben het nogal druk, dus die willen niet steeds inloggen. Als je gewoon een browser opent op een willekeurige interne PC, dan dien je gewoon in te loggen.
Dat inloggen is niet zo'n probleem, maar mijn vraag is of het mogelijk is om binnen één webapplicatie meerdere typen authenticatiemechanismen te hangen.
Deze link zegt dat je dan twee webapplicaties moet maken, één met de daadwerkelijke content en de andere alleen voor het inloggen. Dit oogt echter een beetje als een wanoplossing, dus ik zoek naar een nette manier.
Dat inloggen is niet zo'n probleem, maar mijn vraag is of het mogelijk is om binnen één webapplicatie meerdere typen authenticatiemechanismen te hangen.
Deze link zegt dat je dan twee webapplicaties moet maken, één met de daadwerkelijke content en de andere alleen voor het inloggen. Dit oogt echter een beetje als een wanoplossing, dus ik zoek naar een nette manier.
Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy