Goedenmorgen 
Via een GPO wil ik Firefox pushen naar de clients. Echter, wanneer ik een client opstart wordt er daadwerkelijk geprobeerd de software te installeren, maar deze wordt afgesloten met de volgende melding in de eventviewer:
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het heeft al wel eerder gewerkt maar vanwege een harddisk crash en dus een nieuwe server install op het systeem werkt het niet meer
.
Andere GPO instellingen worden wel netjes overgenomen.
Via een GPO wil ik Firefox pushen naar de clients. Echter, wanneer ik een client opstart wordt er daadwerkelijk geprobeerd de software te installeren, maar deze wordt afgesloten met de volgende melding in de eventviewer:
Dit is vreemd. Als ik via een verkenner venster verbinding met de server maak en de MSI probeer te installeren lukt dat wel. In de GPO staat de MSI ook met de verwijzing naar de share (en dus niet naar b.v. c:\installs\firefox.msi).De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het heeft al wel eerder gewerkt maar vanwege een harddisk crash en dus een nieuwe server install op het systeem werkt het niet meer
Andere GPO instellingen worden wel netjes overgenomen.