Ik heb een vraagje, voor een vriend van mij probeer ik een mailing te versturen. Ik heb hiervoor email adressen (+/- 350), die mensen zelf hebben opgegeven op de website (dus geen spam ofzo).
Echter krijg ik van de de 350 ongeveer 60 terug in mijn mailbox met, die als volgt beginnen :
Hi. This is the qmail-send program at srvxxxx.webreus.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<ericxxxx@gmail.com>:
83.80.1.210 does not like recipient.
Remote host said: 550 <ericxxxx@gmail.com>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
Giving up on 83.80.1.210.
--- Below this line is a copy of the message.
[DIT HEB IK EVEN WEGGELATEN]
De mailadressen zijn wel gecontroleerd, dus zijn gewoon juist. Het zijn zowel hotmail adressen als adressen van normale partijen.
Hebbne jullie hier misschien een reden voor? Hoe adviseren jullie mij om zulke mailings te versturen?
P.s wegen privacy redenen heb ik even het mailadres vervangen door verschillende xxxx-jes. Ik ben erg benieuwd! Ik heb op Google gezocht en kom op talrijke berichten, maar geen duidt op een duidelijke oplossing of aanduiding van het precieze probleem. Anders partijen kunnnen toch ook massa mails versturen, waarom krijg ik er dan zoveel gebounced? Komen ze wel door bij de andere partij?
Echter krijg ik van de de 350 ongeveer 60 terug in mijn mailbox met, die als volgt beginnen :
Hi. This is the qmail-send program at srvxxxx.webreus.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<ericxxxx@gmail.com>:
83.80.1.210 does not like recipient.
Remote host said: 550 <ericxxxx@gmail.com>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
Giving up on 83.80.1.210.
--- Below this line is a copy of the message.
[DIT HEB IK EVEN WEGGELATEN]
De mailadressen zijn wel gecontroleerd, dus zijn gewoon juist. Het zijn zowel hotmail adressen als adressen van normale partijen.
Hebbne jullie hier misschien een reden voor? Hoe adviseren jullie mij om zulke mailings te versturen?
P.s wegen privacy redenen heb ik even het mailadres vervangen door verschillende xxxx-jes. Ik ben erg benieuwd! Ik heb op Google gezocht en kom op talrijke berichten, maar geen duidt op een duidelijke oplossing of aanduiding van het precieze probleem. Anders partijen kunnnen toch ook massa mails versturen, waarom krijg ik er dan zoveel gebounced? Komen ze wel door bij de andere partij?