Toon posts:

Nvidia Geforce 7300 GT problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele weken heb ik een nieuwe Nvidia Gefore 7300 GT kaart. Deze kaart hangt in de PC met onderstaande config:
Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/52npv9s.png

De videokaart drivers zijn up to date (v. 94.24) en directx is ook up to date (9.0c). Op zich werkt het allemaal prima todat ik LOTR: Battle for Middle Earth wil spelen. Dan slaat ie vast, enkele seconden nadat het spel is begonnen. Ik ben al op GoT tegen gekomen dat de Gefore 7300 GT niet zo'n goede kaart is.

Overigens, voorheen draaide dit spel ook niet, want toen zat er een slome videokaart in. Toen crashde hij niet, de specs waren gewoon niet voldoende. Nu zouden deze dat wel moeten zijn.

Ik heb op de site van Nvidia en EA gezocht voor mogelijke oplossingen maar geen van deze heeft mij tot nu toe geholpen.

Weet iemand van jullie iets?

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

werken andere spellen wel goed? Probeer eens een 3Dmark? Wat zijn je kaarttemperaturen? Zie je artifacts? Iets meer onderzoek kan geen kwaad.

Het kan een bug in het spel zelf zijn natuurlijk. Een 7300gt is overigens niet per definitie slecht, maar gewoon wat langzamer ~6600gt snelheid.

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Verwijderd

Topicstarter
RmanX schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:18:
werken andere spellen wel goed? Probeer eens een 3Dmark? Wat zijn je kaarttemperaturen? Zie je artifacts? Iets meer onderzoek kan geen kwaad.

Het kan een bug in het spel zelf zijn natuurlijk. Een 7300gt is overigens niet per definitie slecht, maar gewoon wat langzamer ~6600gt snelheid.
Ik heb nog geen 3Dmark gedraaid. C&C Generals werkt overigens prima. De kaarttemperatuur ligt rond de 60 graden, dit is gewoon prima volgens mij. Een bug in het spel is mogelijk, zeker waar.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is BFME ook up to data? En nog een domme vraag, is je game legaal? Als generals draait dan draait BFME ook op jou kaart, is de zelde engine. Je kaart is dus snel zat. Ik heb ook wellus iets gehad waar ik maar niet uit kwam en pas na een reinstal van windows alles pas weer werkte.

En je chipset drivers ook up to data?

En post eens je volledige spec. niet een plaatje van DirectX waar ook niks op te zien is. (maak gewoon een lijst en zet er gelijk bij welke drivers je gebruikt)

[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 12-06-2007 01:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
mad_max234 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 01:16:
Is BFME ook up to data? En nog een domme vraag, is je game legaal? Als generals draait dan draait BFME ook op jou kaart, is de zelde engine. Je kaart is dus snel zat. Ik heb ook wellus iets gehad waar ik maar niet uit kwam en pas na een reinstal van windows alles pas weer werkte.

En je chipset drivers ook up to data?

En post eens je volledige spec. niet een plaatje van DirectX waar ook niks op te zien is. (maak gewoon een lijst en zet er gelijk bij welke drivers je gebruikt)
Ik zal eens naar een mogelijke update voor BFME kijken. Hij is wel legaal. Het plaatje van directx is clickable overigens, dan zie je het duidelijk.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:26:
[...]

Ik zal eens naar een mogelijke update voor BFME kijken. Hij is wel legaal. Het plaatje van directx is clickable overigens, dan zie je het duidelijk.
IK bedoelde dat er bijna geen info te zien is op je plaatje (directx laat bijna geen systeem info zien, is er niet geschikt voor), ik snap dat die clickable is. ;)

Update voor BFME, begin daar eens mee.

http://www.ea.com/officia...dleearth/us/downloads.jsp

[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 12-06-2007 13:47 ]

Verwijderd

HUmm heb je wel de ouwe drivers goed verwijdert?
En van welke kaart ben je van af gekomen?
Als je eerst een ati kaart had dan kan je beter even windows op nieuwe installeren.
Pagina: 1