Ik ben bezig om een website te maken en ik gebruik daarvoor transparante png's. Het werkt allemaal goed in FF en IE, het resultaat moet zijn (plaatjes zeggen meer dan woorden):

Maar na verloop komt het er zo uit te zien:

Dit "effect" heb ik tot nu toe alleen maar in FF, maar ik heb geen idee hoe het komt want het komt random voor. Het lijkt wel als opeens er een rare waas over me png heenzit.
Ik merk het op als ik switch van tabblad als ik gewoon zit te internetten, maar zoals ik al zei het komt random voor, vaak word hij gewoon goed weergegeven. CTRL + F5 en het probleem is opgelost.
filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='../images/top.png'); gebruik ik voor transparant weergave voor IE 6.0
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?
@ Cavorka: Je was iets sneller als mij, ik voegde daarna nog toe wanneer ik het had. Ik heb wel even een voorbeeld pagina online gezet die hier te vinden is.

Maar na verloop komt het er zo uit te zien:

Dit "effect" heb ik tot nu toe alleen maar in FF, maar ik heb geen idee hoe het komt want het komt random voor. Het lijkt wel als opeens er een rare waas over me png heenzit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| html > body #top {
background: url(../images/top.png) left top repeat-y;
height: 48px;
width: 100%;
}
* html #top {
filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='../images/top.png');
height: 48px;
width: 100%;
} |
filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='../images/top.png'); gebruik ik voor transparant weergave voor IE 6.0
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?
@ Cavorka: Je was iets sneller als mij, ik voegde daarna nog toe wanneer ik het had. Ik heb wel even een voorbeeld pagina online gezet die hier te vinden is.
[ Voor 16% gewijzigd door Rommel op 11-06-2007 21:47 . Reden: Reactie op Cavorka ]
Everything that has a beginning has a end