Toon posts:

iPod niet herkend door Windows*

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik heb een Ipod nano 4gb en heb een probleem. Sinds gister 10 juni wordt mijn Ipod niet meer herkend door windows als ik me Ipod aansluit gaat hij hem wel opladen maar hij pakt hem niet. De dag daarvoor heb ik er nog wat liedjes opgezet maar ik heb mijn ipod er toen zo uitgetrokken (niet hardware veilig verwijderd) en ik moet er bij zeggen dat we sinds 3 dagen Windows Vista hebben maar dat zegt misshien niks. en ik heb de nieuwste Itunes versie. Weet iemand wat het probleem kan zijn.
Op anderen pc of laptops wordt hij ook niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Lalala, heb je al eens op GoT gezocht? Ik vind een heleboel....

[ Voor 0% gewijzigd door ibmos2warp op 11-06-2007 21:06 . Reden: Lalala ik kan geen links maken, lalalala ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Hallo, welkom in Apple Talk. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Heb je al gezocht binnen het forum? (met de search). Mensen zijn dan een stuk behulpzamer namelijk ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb al veel forums bekeken. en ik heb alle software opnieuw geinstalleerd. iTunes opnieuw geinstalleerd ik heb alleen nog niet me Ipod ge reset omdat er 500 liedejes opstaan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Srry jongens voor dit onodige topic hij doet het alweer. ik heb de oplossing al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 12:59
En die is?
Pagina: 1