Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat doet dit ding? (Zie foto)

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 12:07

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Dit ding heb ik uit de rommelbak bij de Regenboog gevist, 't leek me vast handig (inverter of fancontrollertje leek me). Nou top maar ik kreeg er iig geen CCFL-ertje mee aan de praat. Kan iemand me vertellen wat 't precies is?
Er gaan 2 dradenpaartjes naar connectortjes waar je iets op kunt klikken en een dradenpaartje naar een molex-connector. Daarnaast zit er een draaiknopje op, een LED-je (wat groen wordt als ie aanstaat). En nog een schakelaartje met een "uit"-tekentje, een muziektoontje en een lampje (3-weg schakelaartje). Graag een beetje hulp, ik vind 't toch wel zonde om 't open te breken hiervoor..., bedankt! :)

Betere foto's (ik ben geen sterfotograaf maar deze zijn beter):
www.joppiezondersaus.nl/1.JPG
www.joppiezondersaus.nl/2.JPG

En op het etiket staat "Thermaltake", waar je dus weinig aan hebt... Op de site van Thermaltake kan ik 'm niet vinden, danwel los, danwel bij een artikel. Noch op google images...

[ Voor 19% gewijzigd door jotheman op 11-06-2007 21:03 ]

I see dead pixels...

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:43
Nou de foto is ZEER onduidelijk(net als de omschrijving trouwens), maar het lijkt mij iets van een soort tussen versterkertje/volume regelaar i.o.d. Iets wat gebruikt word bij centraal audio systemen.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Wat staat er op het etiketje? :?

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ah, das een inverter voor een 'lichtgevend matje' van Thermaltake. Zie m'n systeemspecs, ik heb zo'n ding nodig voor het lichtgevende logo aan de voorkant.

Heb je helemaal niets aan zonder de rest van de set ;)

🖥️ | 🚗

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 12:07

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
MadMarky schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:01:
Ah, das een inverter voor een 'lichtgevend matje' van Thermaltake. Zie m'n systeemspecs, ik heb zo'n ding nodig voor het lichtgevende logo aan de voorkant.

Heb je helemaal niets aan zonder de rest van de set ;)
Nou vet dan, kat in de zak enzo :)
Wat voor lichtjes zitten daarin als ik vragen mag? CCFL of LED? Thx voor de reacties allemaal iig :)

I see dead pixels...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Geen idee wat voor techniek erachter zit, het is een soort folie dat gelijkmatig wit oplicht.

Het is in ieder geval de inverter van een Thermaltake XView set, wat reviews:
klik
klik

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Tis van thermlike (of hoe het ook geschreve wordt!) Dit is gewoon 1 of andere spannings regelaar, voor fan's of lichtjes!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

aangezien er ook een microfoontje in zit, lijkt het mij een ding om verlichting mee te laten knipperen op de maat van muziek.
en dit zal te regelen/uit te schakelen zijn :)

kan je niet op de thermaltake website zoeken op het typenummer ?

EDIT : madmarky geeft het andwoord al. misschien dat je er ook andere EL-folie mee kan aansturen ?
dat spul is volgens mij ook los te koop :)

EDIT2 :
The Thermaltake Xview relies on the EL sheeting which provides a backlight against the printed transparent insert while secured in the acrylic cover. The inverter features an aluminum knob for sensitivity, a bright green LED and a microphone. On one side is a 3-position switch which selects between off, continuous on, or sound sensitive, depending on the consumers preference.

[ Voor 73% gewijzigd door Tinus op 17-06-2007 23:04 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Pagina: 1