Toon posts:

Logitech G5 2007 Edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een Logitech g5 2k7 edition aangeschaft maar tevergeefs doet hij helemaal niets.
Windows detecteerd de muis wel als een usb gaming muis en de lampjes gaan branden

Elke keer als de muis door windows gevonden wordt vraagt hij om stuurprogramma's maar hij kan ze niet vinden.. ik heb al de drivers van m'n cd geprobeerd en ik heb software van de logitech site downloaden.

Ik heb de usb driver geupdate in de hoop dat het daar aan lag.. maar ook dat weer tervergeefs.

ik heb van alles geprobeerd en maar alsnog zonder resultaat

Wie kan mij helpen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:42

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:33:
Ik heb sinds een paar dagen een Logitech g5 2k7 edition aangeschaft maar tevergeefs doet hij helemaal niets.
Windows detecteerd de muis wel als een usb gaming muis en de lampjes gaan branden

Elke keer als de muis door windows gevonden wordt vraagt hij om stuurprogramma's maar hij kan ze niet vinden.. ik heb al de drivers van m'n cd geprobeerd en ik heb software van de logitech site downloaden.

Ik heb de usb driver geupdate in de hoop dat het daar aan lag.. maar ook dat weer tervergeefs.

ik heb van alles geprobeerd en maar alsnog zonder resultaat

Wie kan mij helpen?
Welk OS gebruik je?

En heb je misschien nog een andere muis aangesloten? Soms wil dat niet goed samenwerken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows Xp Pro Sp2
en ik had nog een andere muis aangesloten maar ook enkel met de G5 nog geen contact

het vreemde is.. bij m;n vader zijn pc werkt die wel goed en bij die van mij niet..
ik dacht dus aan een biosupdate.. dus heb ik ook al gedaan en niets werkt..

iemand nog iedeeën?

Verwijderd

Topicstarter
het topic met gesloten worden.. problem solved

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 07:24:
het topic met gesloten worden.. problem solved
Vermeld ook hoe je het hebt opgelost,hebben anderen ook profijt van. ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd,.. over de bestaande windows xp installatie heen en nu is hij weer goed :)
Pagina: 1