Ik heb net een DVI kabel aangesloten tussen mijn 6600 en mijn Iiyama 2200WS met DVI. Lampje wordt wel groen met opstarten maar ik krijg geen beeld. Nada nothing noppes. Iemand een idee? Er is volgens mij geen DVI of Digitaal knop en hij gebruikt gewoon auto detect.
Op D-Sub aansluiten gaat wel gewoon goed? En heb je een andere monitor geprobeerd?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
andere monitor heb ik hier niet. En de VGA kabel was stuk gegaan (pinnetjes verbogen en toen gebroken met rechtbuigen) dus vond ik het een mooi excuus om een DVI kabel aan te schaffen. Kan dus verder ook niets testen. Kan misschien morgen op mijn werk ff een gewone VGA kabel lenen._the_crow_ schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:11:
Op D-Sub aansluiten gaat wel gewoon goed? En heb je een andere monitor geprobeerd?
GoT Huisregels
Wat heeft deze vraag met Processors, Moederborden of Geheugen te maken
Ook los van het feit dat dit niet het juiste subforum is, schiet deze topicstart ver tekort voor waar dan ook op GoT. We verwachten namelijk zowel een uitgebreide topicstart als eigen inzet van de topicstarter. Misschien heb je die inzet al gedaan, maar dat is niet te lezen...
Wat heeft deze vraag met Processors, Moederborden of Geheugen te maken
Ook los van het feit dat dit niet het juiste subforum is, schiet deze topicstart ver tekort voor waar dan ook op GoT. We verwachten namelijk zowel een uitgebreide topicstart als eigen inzet van de topicstarter. Misschien heb je die inzet al gedaan, maar dat is niet te lezen...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()