]Hallo,
Aangezien ik van plan ben begin augustus ( na de prijsverlagingen van Intel ) een nieuwe PC samen te stellen, wil ik graag enkele componenten, waaronder de voeding, houden.
Het betreft de Tagan TG480-U22.
Dit is een quote uit een van de reviews met de specificaties van m`n voeding ;
Wat ik ongeveer van plan ben te gaan draaien/kopen is ;
Geluidsskaart : Creative X-Fi XtremeMusic
Videokaart : 8800 GTX of HD2900XT ( laten we maar van de HD2900XT uitgaan ivm m`n budget..)
Processor : E6600 oid, met OC tot ongeveer 3.6 ghz
Moederbord : Een of ander goed OC`baar P35 moederbord
Koeler : Scythe Infinity SCINF-1000
Geheugen : Een of ander 2GB PC6400 geheugen
Kast : Waarschijnlijk een Nine Hundred.
Drives : 2 DVD drives
Hardeschijven : 2 T7k250 hardeschijven in Raid 0
En enkele extra case fans
M`n vraag is dus of ik m`n huidige voeding kan houden of per se een nieuwe moet kopen.
Dit moet ik weten omdat ik binnen enkele dagen/weken m`n huidige componenten wil verkopen, dus eventueel ook de Tagan 480 u-22 voeding
Aangezien ik van plan ben begin augustus ( na de prijsverlagingen van Intel ) een nieuwe PC samen te stellen, wil ik graag enkele componenten, waaronder de voeding, houden.
Het betreft de Tagan TG480-U22.
Dit is een quote uit een van de reviews met de specificaties van m`n voeding ;
Ik heb hem destijds gekocht om voorbereid te zijn op upgrades, maar omdat de videokaarten etc. opeens zoveel stroom vereisen, ben ik er niet zeker van of hij wel sterk genoeg is. De prijs ( dus ook kwaliteit neem ik aan ) is nog steeds aan de hoge kant, namelijk zo`n 82 euroSpecifications and Features
• New 12V rail Split (ATX 2.x) and Combined (ATX 1.3) Technology can easily be switched manually
• Two independent EMI shielded PCI-Express VGA connectors
• Four integrated Serial ATA power connectors for SATA hard disks
• Universal connectors 20 or 24 and 4 or 8pin for all kind of motherboards
• Extra quiet-cooling design (22dB-27dB) with an additional metal-net on top, reduces temperature inside by 10C-15C
• Active PFC for more perfomance and less degrading radiation
• Gold plated contacts long life and less transition resistance
• Twisted cables for better EMI and easier handling
• Additional ground connector for better safety and trouble-free audio transmission
• OVP, OCP, SCP and OT (over-load/-voltage/-temperature and shortcut-protection) to protect your power supply and components
• True 480w (580w peak for 60 seconds)
Wat ik ongeveer van plan ben te gaan draaien/kopen is ;
Geluidsskaart : Creative X-Fi XtremeMusic
Videokaart : 8800 GTX of HD2900XT ( laten we maar van de HD2900XT uitgaan ivm m`n budget..)
Processor : E6600 oid, met OC tot ongeveer 3.6 ghz
Moederbord : Een of ander goed OC`baar P35 moederbord
Koeler : Scythe Infinity SCINF-1000
Geheugen : Een of ander 2GB PC6400 geheugen
Kast : Waarschijnlijk een Nine Hundred.
Drives : 2 DVD drives
Hardeschijven : 2 T7k250 hardeschijven in Raid 0
En enkele extra case fans
M`n vraag is dus of ik m`n huidige voeding kan houden of per se een nieuwe moet kopen.
Dit moet ik weten omdat ik binnen enkele dagen/weken m`n huidige componenten wil verkopen, dus eventueel ook de Tagan 480 u-22 voeding