Beste Tweakers,
Ik kijk net de Algemene Voorwaarden van KPN na en zie dat deze versie van Januari 2007 komt. En ik heb in Januari 2006 getekend voor 2 jaar uiteraard met de oude voorwaarden. Hierover heb ik nooit bericht gekregen wat volgens Artikel 1:16 lid 3 wel moet
Met vriendelijke Groeten,
A. de Boer
Ik kijk net de Algemene Voorwaarden van KPN na en zie dat deze versie van Januari 2007 komt. En ik heb in Januari 2006 getekend voor 2 jaar uiteraard met de oude voorwaarden. Hierover heb ik nooit bericht gekregen wat volgens Artikel 1:16 lid 3 wel moet
Volgens lid 4 mag ik dit alleen opzeggen als ik de aanvraag voor de intreding van nieuwe wijzigingen verstuur maar ik heb nooit informatie gehad dus nu vroeg ik me af. Kan ik het nu ook opzeggen?3 De wijzigingen treden twee weken na de bekendmaking, of op een latere datum in de bekendmaking
vermeld, in werking, tenzij een afwijkende wettelijke termijn is vereist, die alsdan wordt
toegepast.
Dus nu is mijn vraag weet iemand of ik het nu mag opzeggen?4 Indien een Contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden of tarieven, die betrekking
heeft op een door hem afgenomen Dienst, niet wenst te accepteren, kan hij de overeenkomst
met betrekking tot die Dienst schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop de
nieuwe voorwaarden of tarieven van kracht worden. De schriftelijke opzegging dient voor de
ingangsdatum van de wijziging door KPN te zijn ontvangen.
Met vriendelijke Groeten,
A. de Boer