Ik heb/had een servertje draaien met clarkconnect er op. Deze heeft helaas de geest gegeven en mijn laatste backup is niet bijzonder recent. Ik ben van plan om de harddisk uit het apparaat te halen en in mijn desktop pc te planten. Zo kan ik in ieder geval wat bestanden er af halen die ik graag wil bewaren. Mijn enige probleem is dat ik geen idee heb of ik de mysql database van mijn Joomla installatie er af kan halen zonder dat de server draait.
Ik heb wat geprobeerd op google, maar heb daar niet kunnen vinden wat ik zoek.
Het gaat dus om een installatie van clarkconnect (versie 3 meen ik).
De versie van de mysql server kan ik nu niet achterhalen, maar de installatie is van vorig jaar, dus het zal een redelijk recente versie zijn.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is mijn database er af te halen als ik de harde schijf in mijn desktop stop. En zo ja, kan iemand mij daar me op weg helpen.
Thanks
Ik heb wat geprobeerd op google, maar heb daar niet kunnen vinden wat ik zoek.
Het gaat dus om een installatie van clarkconnect (versie 3 meen ik).
De versie van de mysql server kan ik nu niet achterhalen, maar de installatie is van vorig jaar, dus het zal een redelijk recente versie zijn.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is mijn database er af te halen als ik de harde schijf in mijn desktop stop. En zo ja, kan iemand mij daar me op weg helpen.
Thanks