There is no replacement for displacement!
1
| [br] |
[ Voor 61% gewijzigd door SyphOn op 11-06-2007 15:47 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 11-06-2007 15:47 ]
The devil is in the details.
[ Voor 78% gewijzigd door NMe op 11-06-2007 15:48 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
/edit
Echt enorm snel dit forum, 2 reacties per F5
[ Voor 49% gewijzigd door _eXistenZ_ op 11-06-2007 15:49 ]
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
[ Voor 6% gewijzigd door yohan op 11-06-2007 15:49 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
AhaYohan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:49:
[ br ] gebruiken!
No problem gozer_eXistenZ_ schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:50:
[...]
AhaDus dat was het. Was me nog niet helemaal duidelijk, thx!
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Ascii banners
Nieuwe sig:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| ___ .'-----\\ _
\ \ // #``.) __
\ \_________ __--~~--_-\\/ |)
\ ~~- _-~~ -_``.|)
|\_.--~~~~~~~~~~-._ \________ _~ Harley- | \\
|/ (} _..._/*/ \ ~\~ Davidson | ``.--~~~~~--__
/___-~~~ /=/~-_ ~~~--------~~--------------/ .-~\\ _________~
* ---/=/ \ \ /{}===_____===_ || / __``. / \ *
/ __/=/_\____\__\ /[]###/=== \###\ || /__/ \\ /
| | [ |*|___________~~~~~==/ ##\_____/## \ \| | |------*------| |
\ ~~___________________/ /_##+++++##* | | / \
* ---\_)________________/___________\_/ / * \ / \ / *
* * \_)____________________/ * ~~~~~ *
------- ------- |
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 17:33 ]
En je wilt [br] gebruiken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik kwam net een post van je tegen, gelukkig had ik dit topic gezien anders stond er nu in SM een topic met jouw naam erinDennahz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:27:
Raar dat er geen beveiliging tegen lange sigs is ingebouwd ! Dan krijg je van die nare userts zoals ik die het even gaan testen
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat had ik nou echt niet gezien
Gewoon een DM met de opmerking dat het stoort zou ook helpen hoor. Deed het gewoon even om te testen, niet om te stangen.fsfikke schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:30:
[...]
Ik kwam net een post van je tegen, gelukkig had ik dit topic gezien anders stond er nu in SM een topic met jouw naam erin
Daar hebben we zo'n leuke banknop voor die ik soms moet uittesten?Dennahz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:27:
Raar dat er geen beveiliging tegen lange sigs is ingebouwd ! Dan krijg je van die nare userts zoals ik die het even gaan testen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ok, jij wint. Ik kan niet op tegen rood.F_J_K schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:32:
[...]
Daar hebben we zo'n leuke banknop voor die ik soms moet uittesten?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat weet ik ook wel hoorDennahz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:31:
[...]
Gewoon een DM met de opmerking dat het stoort zou ook helpen hoor. Deed het gewoon even om te testen, niet om te stangen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Er zit wel degelijk een maximum aan het aantal karakters in de signature. Vraag me even niet hoeveel het is, maar hij zit er wel in. Ik ben er regelmatig tegenaan gelopenCyBeR schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:34:
Afaik is de sig in mysql gewoon een varchar(255) dus een over-lengtebeveiliging zit er wel in
Wellicht handig om te vermelden, 5 regels onder elkaar is het maximum. Maak je er meer dan is de kans groot dat iemand met een
Net even getest, het limiet is 255 tekens. Maar volgens mij is dat ook wat CyBeR zeiSmartDoDo schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:58:
[...]
Er zit wel degelijk een maximum aan het aantal karakters in de signature. Vraag me even niet hoeveel het is, maar hij zit er wel in. Ik ben er regelmatig tegenaan gelopen
The devil is in the details.