[PC] Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Pagina: 1
Acties:
  • 2.327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/3256644m.jpg

Informatie
Een 1st person shooter met zeer uitgebreide tactische mogelijkheden (oa een aanval plannen mbv een kaart waarbij je je "collega" ghosts een route laat lopen).

Verhaal
(tekst ubisoft)
It's 2014, and the soldier of the future returns to encounter a new and more imminent threat along the recently completed wall on the U.S./Mexico border. The Ghosts are more powerful with an upgraded Integrated Warfighter System (IWS) but will have only 72 hours to assess the threat and stop the rebels from reaching U.S. soil. With a border that's 1,900 miles long and an enemy that doesn't play by the rules, this is a job for the U.S. military's most elite fighting unit. This is a job for the Ghosts.

Movies
http://www.gamershell.com/tv/8033.html
http://www.fileshack.com/browse.x?cat=3855
http://media.pc.ign.com/media/862/862426/vids_1.html

Screenshots
http://media.pc.ign.com/media/862/862426/imgs_1.html

Website
http://ghostrecon.us.ubi.com/graw2/

Previews
http://pc.ign.com/articles/764/764473p1.html

07-06-07 De multiplayer demo is gelanceerd, inmiddels is de 1e patch verkrijgbaar (werkt alleen als je de game op de default locatie geinstalleerd hebt.)
29-06-07 De verwachte release datum van play.com

[ Voor 8% gewijzigd door Eboman op 12-06-2007 11:34 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30
ter info: De patch door middel van auto-update ingame werkt ook gewoon wanneer het niet in de default directory is geinstalleerd.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
ik heb de demo inmiddels gedownload en van het weekend gespeeld, ik moet zeggen dat de gameplay vernieuwend is in de combat vs assault versie (ik heb de eerdere versie niet online gespeeld).

Momenteel ben ik aan het kijken wat de voordeligste manier is om aan de game te komen.
(play.com is 38.99 euro)
jlve schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:32:
ter info: De patch door middel van auto-update ingame werkt ook gewoon wanneer het niet in de default directory is geinstalleerd.
Hmm na meerdere pogingen de game geinstalleerd in de default directory en de patch werkte bij mij in 1 keer..

[ Voor 36% gewijzigd door Eboman op 11-06-2007 16:20 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:23

McLambo

MTB Junky

Hey Gaaf. Deel 2 alweer. Na de game-site te hebben gechecked, lijkt het erop dat Ubi met GRAW2 meer focus op het multiplayer gedeelte legt, en dit goed uit de verf laat komen bij launch.

Hopelijk zit er ook weer een super singe-player campaign in. Ik heb me met deel 1 super vermaakt. (avonden lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de demo gespeelt te hebben vind ik het zwaar tegenvallen. Zal dan wel aan mij liggen, deel 1 bevalt me zowiezo al een stuk meer. Marja het is maar een demo, dus wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Zal er nu weer een goede co-op multiplayer komen? Bij de eerste was het soms rampzalig.. Dikke chaos :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
klein schopje, zo weinig beta-testers of GRAW liefhebbers ??

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel GRAW liefhebber, maar mijn pc trekt het niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/hut/topics/graw2/graw2_header.jpg
# Wat is GRAW2:
The award-winning original next-generation killer app returns with Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter® 2. The Ghosts are back!

It’s 2014, and the soldier of the future returns to encounter a new and more imminent threat along the recently completed wall on the U.S./Mexico border. The Ghosts are more powerful with an upgraded Integrated Warfighter System (IWS) but will have only 72 hours to assess the threat and stop the rebels from reaching US soil. With a border that’s 1,900 miles long and an enemy that doesn’t play by the rules, this is a job for the U.S. military’s most elite fighting unit. This is a job for the Ghosts.

#Systeem Vereisten:
Supported OS:

Windows® XP/Vista (only)

Processor:

2 GHz Pentium® IV or AMD Athlon™ (2.8 GHz Pentium IV or AMD Athlon recommended)
RAM:

1 GB
Video Card:

128 MB DirectX® 9.0c/ Shader Model 2.0�compliant (256 MB recommended) (see supported list*)
Sound Card:

DirectX 9.0c compliant
DirectX Version:

Direct 9.0c (included on disc)
DVD-ROM:

4x or faster DVD-ROM drive
Hard Drive Space:

5 GB
Peripherals Supported:

Mouse, keyboard, headsets (via TeamSpeak client)
Multiplayer:

Broadband capable of 128 Kbps or better required
Supported Video Cards at Time of Release:

- ATI® Radeon® 9559, 9600, 9800/X800-X1950

- NVIDIA® GeForce™ 6200-8800

- Laptop models of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release. For an up-to-date list of supported chipsets, video cards, and operating systems, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.

Notice:

This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.
#Demo:
Er is een multiplayer demo beschikbaar welke ook via LAN (!) (Hamachi) te spelen is.
Deze kan hier gedownload worden: http://www.gamershell.com/download_19479.shtml

# Wapens:
http://ghostrecon.us.ubi.com/graw2/info/weapons.php

#Overig:
Ik heb em net zitten te spelen en het is best een vet spel, geen vervanger voor bf2, maar wel om met een paar man te coopen :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net alleen nog maar even alleen in een server rondgelopen, maar ik moet zeggen dat het er superstrak uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Topics even gemerged aangezien er al een GRAW 2 topic was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond graw 1 al overgewaardeerd en heb net de demo gespeeld van graw 2 en die vind ik niet veel beter.

De graphics zuigen echt hard, bf 2142 vind ik veel mooier en die gebruikt al een verouderde engine.
Gameplay opzich is wel goed al moet ik zeggen dat de lineare aanpak van de missies niet echt kan waarderen.

Ik had alles op max en 1200x1600 reso en draaide wel soepel op mn 8800gtx ,e6600@3200 en 2gb mem. zon 60 tot 80 fps maar goed voor een game met bijzonder slechte graphics vind ik dit nog weinig.
Wederom een flop, hoe kunnen ze aankomen met graphics die er 3 jaar geleden al middelmatig waren??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, heb de PC demo niet gechekt maar op de Xbox360 zag het er geweldig uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:16:

De graphics zuigen echt hard, bf 2142 vind ik veel mooier en die gebruikt al een verouderde engine.
Gameplay opzich is wel goed al moet ik zeggen dat de lineare aanpak van de missies niet echt kan waarderen.

Ik had alles op max en 1200x1600 reso en draaide wel soepel op mn 8800gtx ,e6600@3200 en 2gb mem. zon 60 tot 80 fps maar goed voor een game met bijzonder slechte graphics vind ik dit nog weinig.
Wederom een flop, hoe kunnen ze aankomen met graphics die er 3 jaar geleden al middelmatig waren??!
Waar baseer jij dat op?

Ooit dit gezien:

GRAW 2 : Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - Look and Feel

Hier laten de devs allemaal effecten zien die je dus echt niet hebt in BF2142. (waarom steeds altijd die vergelijking met BF2142; QuakeWars wordt er om 1 of andere vage manier ook mee vergeleken)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je in godsnaam bij slechte graphics?
Ik vind het spel ook niet fantastisch maar het ziet er wel goed uit, zeker beter dan bf2142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik vind het er wel bruut uit zien! heb de demo nog niet gespeeld maar ga dat dit weekend zeker ff doen .. (heb net nieuwe onderdelen binnengekregen deze week waarmee ie hopelijk lekker loopt).

Ik had ook een asus 8800 gts (videokaart) gekocht en daar zat ook een officiele Ghost Recond DVD bij, dus na het lezen van dit topic dacht ik al "oh vet en ik heb hem al origineel zelfs" maar zoals je al kunt raden is dat natuurlijk GRAW1 ipv 2:P

Op dat youtube filmpje staan wel heel toffe dingen, zoals die rook met een helicopter, het licht bij doorschijnende objecten en die dag/nacht cyclus!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Waar baseer jij dat op?

Ooit dit gezien:

Hier laten de devs allemaal effecten zien die je dus echt niet hebt in BF2142. (waarom steeds altijd die vergelijking met BF2142; QuakeWars wordt er om 1 of andere vage manier ook mee vergeleken)
holy... That's impressive. thx voor de link, heel leerzaam. Mijn pc zal dit wel nooit zo kunnen weergeven. Maar ze gebruiken heel indrukwekkende truukjes. En dat allemaal met DirectX9 als ik het goed heb? Dus er zit wel degelijk nog heel wat progressie in.

Alle games uit de Tom Clancy franchise zijn zo cool. Als ze deze engine's ook gaan gebruiken in de nieuwste Splinter cell... Daar heb je ook dat je de mensenmassa moet gebruiken als stealth principe, net zoals in assasin's creed.

Hopelijk gaat deze franchise er op de PS3 net zo goed uitzien (Over een jaartje of zo wil ik wel een PS3 om deze games te kunnen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ach, ondanks alle praatjes over zogenaamde verbeteringen is het weer dezelfde prut als GRAW 1. Vooral de AI is nog steeds triest, binnen 20 seconden tijdens het spelen van de demo waren mn teamleden al weer druk bezig om een vijand neer te knallen. Helaas stond er nog een berg van 20 meter hoog tussen dus dat wilde niet zo lukken (jaja "elite fighting unit")

Teamleden zijn dan ook nog steeds maar goed voor 2 dingen: ergens in een hoekje of tegen een muur neerzetten en hopen dat ze met zn drieen een toevallig voorbijkomende vijand neer hebben geknald voordat ze alledrie zelf dood zijn. Of als tweede ding kun je ze goed gebruiken als lokaas, gewoon ergens naartoe sturen en a: ze binnen 5 seconden dood -> er zit een vijand of b: ze leven -> er zit geen vijand. In GRAW 1 kon je ze na een missie ook nog uit de helicopter schieten zodat ze op een vermakelijke manier naar de grond storten maar dat heb ik in de demo helaas niet kunnen uitproberen.

Die vijandelijke Mexicanen of wat het ook zijn die je af moet schieten zijn al niks beter en blijven rustig een muur bewaken (met hun gezicht naar de muur uiteraard), ook al heb je 10 meter verderop zojuist 25 andere Mexicanen met veel lawaai afgeknald.

Jep, echte next-gen warfare. :O

De opensource versie is trouwens net uit zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:14
teammates??

wat zijn dat?

die remove ik uit mn team en dan ga ik lekker rustig in me eentje verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakguides.com/GRAW2_7.html

Het zal degene met een videokaart die minder dan 512mb geheugen aan boord heeft zijn opgevallen dat je de textures niet op high kunt zetten. Met bovenstaande link kun je dat verhelpen door een xml aan te passen.

Het is mij echt een raadsel waarom dit standaard niet kan want ik heb er nu met mijn 1950xt (256mb) een paar uur speeltijd opzitten en ben geen hapering tegengekomen. Dit verbaast mij ook niet echt want de graphics zijn (zoals boven al genoemd) gewoon slecht te noemen. Verders zijn de controls wel ok, je scrolt en klikt simpelweg met de muis om je team mates te besturen, dat werkt prima het is alleen jammer dat ze nogal slapjes en dom zijn ;) A-b-s-o-l-u-u-t geen nextgen materiaal, dit hadden ze gelijk met deel 1 moeten uitgeven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

zeg is dit spel nou al wel of niet uit?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag geinstalleerd en ik kwijl werkelijk waar gewoon weg bij deze laatste 2 ghost recon games, ze zijn echt prachtig.
Volgens mij is deeltje 2 wel niet zo zwaar als deel 1, maar dat maakt niks uit.
Ik vind de gameplay prachtig ook al is het merendeels als een hopeloze mensen neer schieten (Of rustig aan doen, wat jij wil) Hey is het ook zo dat je nu in deel 2 wel geweren van je vijanden kunt pakken? Dat is echt uber vet, realisme komt zo een stapje dichterbij.
Als ik een para in m'n handen krijg dan word ik zelf para, en zijn er meer polygon's in kogels te verwerken voor de videokaart dan andere objecten >:)
Ik ben nog niet zo heel ver in de game, maar petje af.. Loopt op 1440X900 met alles op medium vrij soepeltjes (Zie de specs hier onder)
Ik vind de geluiden van de geweren ook stoer, heel erg fel en het voelt ook echt aan alsof je een moordwapen draagt, en geen *Ik wil wel, maar ik durf niet te moorden wapen* met van die net geen mooie audioshot effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:18:
Ik heb hem vandaag geinstalleerd en ik kwijl werkelijk waar gewoon weg bij deze laatste 2 ghost recon games, ze zijn echt prachtig.
Volgens mij is deeltje 2 wel niet zo zwaar als deel 1, maar dat maakt niks uit.
Ik vind de gameplay prachtig ook al is het merendeels als een hopeloze mensen neer schieten (Of rustig aan doen, wat jij wil) Hey is het ook zo dat je nu in deel 2 wel geweren van je vijanden kunt pakken? Dat is echt uber vet, realisme komt zo een stapje dichterbij.
Als ik een para in m'n handen krijg dan word ik zelf para, en zijn er meer polygon's in kogels te verwerken voor de videokaart dan andere objecten >:)
Ik ben nog niet zo heel ver in de game, maar petje af.. Loopt op 1440X900 met alles op medium vrij soepeltjes (Zie de specs hier onder)
Ik vind de geluiden van de geweren ook stoer, heel erg fel en het voelt ook echt aan alsof je een moordwapen draagt, en geen *Ik wil wel, maar ik durf niet te moorden wapen* met van die net geen mooie audioshot effecten.
No offence hoor, maar als je hier van weg kwijlt dan ben je niet bepaalt veel gewent. Gooi call of Juarez er eens in of Lost planet grafisch stukje mooier. ALs je die games niets vindt gooi Vegas er dan eens in, bijna een jaar ouder maar grafisch zoveel beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
net ff gespeeld...vond het wel cool:) alleen die team mates besturen is wel ff wennen. ik doe ook 95% zelf...

het is wel moeilijk om een spel te maken met goede team mates denk ik, omdat ze vaak OF te veel doen, OF te weinig...

als ze zelf heel actief zouden zijn en veel zouden doen zonder orders, dan is het niet goed omdat ze te aanvallend zijn, en anders weer te passief.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik ga de MP demo vanavond ook wel eens proberen, paar maten zijn wel enthousiast over de gameplay geloof ik. Maar als de graphics inderdaad zo zijn als in de screenshots gepost op IGN... Jeetje, dat gras en de textures zijn zo 2002 of ouder... :O

maar goed, als je eenmaal diep in een spel zit omdat de gameplay verslavend is let je daar toch niet meer op, je gaat pas balen als je je vijanden niet goed kunt ontwaren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb vandaag graw 2 gekocht voor 40 euries, ik ben benieuwd hoe het er grafisch uit gaan zien.
Gameplay zal wel in orde zijn maar ik vind de online ervaring toch belangrijker.

Ik breng later verslag uit,.

laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo is het zelfde als graw 2 origineel, de eerste campaign game.

Wat een slech slechte graphics zeg, alles ziet er ook wazig uit en in de game zie je ook een soort lelijke blur op de grond. als dit spel 5 jaar geleden had uitgekomen waren graphics nog slecht.
Ik draai dit op een e6600 en 88gtx met 16 aa en af geforceerd en nog ziet het er niet uit,net als bij graw 1.

Gameplay tja...

Als iemand dit spel wil kopen van me voor 30 euro graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vind het een heerlijk spel! Ik speel geen SP maar met m'n maten online alle missies... Ventrillo/teamspeak erbij en gaan met die banaan. Super ! :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
SideSwipe schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:38:
Ik vind het een heerlijk spel! Ik speel geen SP maar met m'n maten online alle missies... Ventrillo/teamspeak erbij en gaan met die banaan. Super ! :)
Met andere mensen online (teamspeak erbij) is inderdaad veel leuker. De AI van je teammaten is nou niet echt goed te noemen, ze lopen meer in de weg dan dat ze iets goeds doen.
Ik vind de MP co-op echt heel vet, zeker als je beetje knap samenwerkt. Ik probeerde het nog wel om de single player te doen maar dat valt dan gewoon zo tegen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

De co-op missies zelf zijn niets aan, mp missions daarin tegen wel, daar kun je tenminste je eigen load-out kiezen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SideSwipe schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:31:
De co-op missies zelf zijn niets aan, mp missions daarin tegen wel, daar kun je tenminste je eigen load-out kiezen :)
Ik bedoelde de campaign co-op missies, dus zeg maar dezelfde missies die je in de single player speelt, alleen dan in multiplayer.
Volgens mij bedoelen we wel hetzelfde want ik kan met die missies me eigen loadout kiezen, die andere types heb ik nog niet geprobeerd.

Ik snap trouwens niet waarom sommige zeggen dat de graphics zo slecht zijn, ik heb de meeste settings (of allemaal?) op max staan @ 1280x1024 en het ziet er eigenlijkbest wel goed uit. Af en toe zie ik wel iets waar nog wat anti-aliasing overheen zou kunnen maar voorderest ziet het er goed uit.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg dude, ik speel ook bf 2142(das al op een oude game engine) en dat ziet er echt 10x beter uit, ik weet niet wat jij gewent bent maar dit is echt kut.
Wat een geldklopperij dit spel zeg, en voor wat , slechte graphics gameplay die zuigt etc etc etc
Dark Lord schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:27:
[...]

Ik bedoelde de campaign co-op missies, dus zeg maar dezelfde missies die je in de single player speelt, alleen dan in multiplayer.
Volgens mij bedoelen we wel hetzelfde want ik kan met die missies me eigen loadout kiezen, die andere types heb ik nog niet geprobeerd.

Ik snap trouwens niet waarom sommige zeggen dat de graphics zo slecht zijn, ik heb de meeste settings (of allemaal?) op max staan @ 1280x1024 en het ziet er eigenlijkbest wel goed uit. Af en toe zie ik wel iets waar nog wat anti-aliasing overheen zou kunnen maar voorderest ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zag er idd goed uit in 2003. Serieus, chronicles of riddick laatst gespeeld (kwam een beetje laat achter die toptitel), die game kwam uit 2004 en is grafisch al veel strakker. Dus messcherpe textures en niet die blurry shit wat ze hier in graw2 gebruiken. Iedereen mag alles over deze game vinden, maar zeg niet dat ie er goed uitziet, want hij ziet er niet goed uit voor een game uit 2007 (en dat is een feit geen mening, steek er maar is een andere 2007 game in van soort gelijk caliber) :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:13
De explosies en heathaze effecten vind ik dan wel weer mooi.

Maar voor de rest is er bar weinig te genieten inderdaad.. :(
Tis echt een grijze blurry massa geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:47:
omg dude, ik speel ook bf 2142(das al op een oude game engine) en dat ziet er echt 10x beter uit, ik weet niet wat jij gewent bent maar dit is echt kut.
Wat een geldklopperij dit spel zeg, en voor wat , slechte graphics gameplay die zuigt etc etc etc
Ja ik speel ook BF2142 maar (iig op mijn pc) ziet GRAW2 er beter uit dan dat.
FitTiv schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:24:
De explosies en heathaze effecten vind ik dan wel weer mooi.

Maar voor de rest is er bar weinig te genieten inderdaad.. :(
Tis echt een grijze blurry massa geworden.
Die explosies zijn inderdaad mooi.
blurry? Heel erg in de verte wel ja, met nightvision op en in maps waar het heel warm is waar je de lucht door de hitte beetje ziet 'vervormen' maar voorderest (zeker van dichtbij) is het niet blurry bij mij :S

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor videokaart gebruik jij?
Dark Lord schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:05:
[...]

Ja ik speel ook BF2142 maar (iig op mijn pc) ziet GRAW2 er beter uit dan dat.

[...]

Die explosies zijn inderdaad mooi.
blurry? Heel erg in de verte wel ja, met nightvision op en in maps waar het heel warm is waar je de lucht door de hitte beetje ziet 'vervormen' maar voorderest (zeker van dichtbij) is het niet blurry bij mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Heb hem sinds vandaag ook. :)
Even singleplayer geprobeerd.
Heel even dan die 3 Mplay Coop missies geprobeerd en uitgespeeld met de virend van m'n zus.
Op het einde kwamen we pas erachter dat je meerdere loadouts presets kan kiezen. Dus bij alles eerst met loadout 1.
Sommige gaan tot 5 andere tot 12. En dan komt die M99 ook beschikbaar.

Daarna de eerste campain Coop gedaan totdat ie crashed
Daarna helemaal vergeten om even Ageia Island te proberen dus dat ook even gedaan maar dan in mijn upie.

Met M32 alles slopen met M21E houten hutjes aan flarden shieten duurt wel even maar wel leuk.
Nades etc. Heb hem nog niet uitgespeeld bleef hangen om dingen te slopen.
Alleen is die map puur Lonewolf single player. Geen AI maten of Mplay.
Ook cloths tenten en was lijnen met was.

De GFX zijn niet nextgen of voelen niet nextgen aan. Maar zijn wel voldoende.
Het gaat om de gameplay. This niet optimaal vergeleken met andere tactical shooters zoals Armed Asault of AA:SF. Mis ik wat realisme features. Maar ja hopelijk is het modbaar.
Maar toch speelbaar. Helaas niet helemaal stabiel. Dus maar even op 'n patch wachten.

Die Ageia island smaakt naar meer. .
Morgen de campain singleplayer doen. Ging niet goed met de M32 in co-op wel cool maar kan er nog niet goed mee omgaan.

Over AI.
Ik denk dan meteen aan Valve. En hun viesie om Mcores CPU effecent te benutten.
Ook voor AI dus.

Ik pas mijn speel stijl aan de AI aan.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SG schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:52:
Ik pas mijn speel stijl aan de AI aan.
Dus je loopt steeds met je gezicht naar de muur en als er een vijand in de buurt is probeer je hem door de muur neer te schieten? :P
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:44:
wat voor videokaart gebruik jij?
Radeon X1900XTX

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAW2 loopt net niet helemaal soepel bij mij. Alles loopt goed op het bewegen na. Het lijkt of die dan af en toe een mm springt. Soort lag. Meer mensen die dit hebben ondervonden? Systeem:

Q6800
8800GTX SLi
4GB Corsair Dominators
Vista Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:05:
*knip
Het is bij jouw net zo blurry/onscherp/wazig hoe je het ook wil noemen als bij iedereen hoor, jij beleefd het alleen anders (en we hebben praktisch dezelfde videokaart dus daar hoef je het niet op te gooien). Wat ik al eerder schreef, steek lost planet of call of juarez er eens in, speel je alleen oorlogsgames trap dan rainbow six Vegas der in en kom dan nog is zeggen dat dit wanproduct er goed uitziet. Sowieso zal je waarschijnlijk niet veel verschillende games spelen want dan had je geweten dat zelfs de topgames van een paar jaar oud er stukken strakker uit zien. Nogmaals, vind je het sfeertje, gameplay, besturing allemaal the bom prima maar doe niet alsof dit een grafisch hoogstandje is want grafisch is deze game gewoon kut voor een game uit 2007(het jaar waar echte grafische hoogstandjes als crysis, call of duty 4, brothers in arms hells highway ook uitkomen, en moet je die verschillen zien gewoon lachwekkend)!!!

Zoek de 10 verschillen;

Brother's in arms hells highway
http://www.gamespot.com/p...=gsimage&tag=images;img;1

Graw2
http://www.gamespot.com/p...=gsimage&tag=images;img;3

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:19:
GRAW2 loopt net niet helemaal soepel bij mij. Alles loopt goed op het bewegen na. Het lijkt of die dan af en toe een mm springt. Soort lag. Meer mensen die dit hebben ondervonden? Systeem:

Q6800
8800GTX SLi
4GB Corsair Dominators
Vista Ultimate
Het loopt hier als 'n trein.

Online of singleplayer. Komt daar die lag van?

Zo Vista Ultimate ik gebruik de 64bit versie.
En offline loopt het als 'n trein.
X2-5600+ HD2900XT512 2GB
1800x1440 reso en PhysX op extreem. +PPU dus

Wat ik wel weet is dat ATI de Vista drivers beter op orde heeft. Heeft te maken met dat Virtuele memory heap architektuur waar nV driver team over struikeld.
En dat nV nog problemen heeft met SLI onder Vista.

Ik denk als het geen online bandbreedte probleem is. dat 'n betere driver voor Vista SLI gebruik uitlomst kan bieden. Maar wanneer dat komt. Geen idee

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:57:
[...]

Het is bij jouw net zo blurry/onscherp/wazig hoe je het ook wil noemen als bij iedereen hoor, jij beleefd het alleen anders (en we hebben praktisch dezelfde videokaart dus daar hoef je het niet op te gooien).
Dat zou misschien zo kunnen zijn, maar als dat zo is vind ik GRAW2 absoluut niet meer blurry dan Call of Juarez..
Wat ik al eerder schreef, steek lost planet of call of juarez er eens in, speel je alleen oorlogsgames trap dan rainbow six Vegas der in en kom dan nog is zeggen dat dit wanproduct er goed uitziet.
Call of Juarez is al aardig oud spel, GRAW2 is zeker niet slechter dan dat spel (qua graphics).
Rainbow Six Vegas dat spel had pas slechte graphics, dat had ik er na half uurtje alweer afgegooid omdat de graphics zo achterlijk tegenvielen.
Lost Planet heb ik nog niet gespeeld..
Ik heb pas nog Overlord gespeeld en af en toe start ik Oblivion nog weleens op, die spellen zien er denk ik ook wel beter uit.
Nog even vergelijken met S.T.A.L.K.E.R., even denken hoor dat is al eventjes terug.. ik denk dat die game qua graphics ook wel aardig gelijk is met GRAW2.
Nogmaals, vind je het sfeertje, gameplay, besturing allemaal the bom prima maar doe niet alsof dit een grafisch hoogstandje is want grafisch is deze game gewoon kut voor een game uit 2007(het jaar waar echte grafische hoogstandjes als crysis, call of duty 4, brothers in arms hells highway ook uitkomen, en moet je die verschillen zien gewoon lachwekkend)!!!
Ik doe niet alsof het een grafisch hoogstandje is ik vind alleen dat de graphics niet zo slecht zijn als jij zegt. De sfeer in het spel vind ik trouwens in vergelijking met Ghost Recon 1 en 2 niet echt geweldig, ik houd niet zo van dat urban warfare.
Tsja als je dit spel gaat vergelijken met de 'top' games die nog uit moeten komen dan valt het al snel tegen.
Lol die screens zien er inderdaad erg slecht uit, als het zo bij jou ook draait dan kan ik me voorstellen dat je het slecht vind. Maar bij mij ziet het er wel even wat beter uit dan op die screenshots van gamespot...

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 15-07-2007 23:53 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik speel dit spel nu een week en de graphics zijn, afgezien van wat gemis als AA, echt heel goed te noemen. Totaal geen last van blurry textures en het gebruik van belichting (zeker in die Texas missie) is echt steengoed. Dit op een 8800, ik draai in 1280x1024.
Deze graphics slecht noemen zelfs vergeleken met een 5 jaar oude game gaat echt nergens over..

AI is in singleplayer wat dom af en toe, maar daar leer je mee spelen ;) Echt een topgame vind ik 't..

[ Voor 16% gewijzigd door Wilde op 16-07-2007 15:49 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Wilde schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:47:
Ik speel dit spel nu een week en de graphics zijn, afgezien van wat gemis als AA, echt heel goed te noemen. Totaal geen last van blurry textures en het gebruik van belichting (zeker in die Texas missie) is echt steengoed. Dit op een 8800, ik draai in 1280x1024.
Deze graphics slecht noemen zelfs vergeleken met een 5 jaar oude game gaat echt nergens over..

AI is in singleplayer wat dom af en toe, maar daar leer je mee spelen ;) Echt een topgame vind ik 't..
Je kan AA aanzetten met de advanced opties. Ik weet niet of je daar al gekeken had?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

MelvinB schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Waar baseer jij dat op?

Ooit dit gezien:

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:41:
[...]

holy... That's impressive. thx voor de link, heel leerzaam. Mijn pc zal dit wel nooit zo kunnen weergeven. Maar ze gebruiken heel indrukwekkende truukjes. En dat allemaal met DirectX9 als ik het goed heb? Dus er zit wel degelijk nog heel wat progressie in.

Alle games uit de Tom Clancy franchise zijn zo cool. Als ze deze engine's ook gaan gebruiken in de nieuwste Splinter cell... Daar heb je ook dat je de mensenmassa moet gebruiken als stealth principe, net zoals in assasin's creed.

Hopelijk gaat deze franchise er op de PS3 net zo goed uitzien (Over een jaartje of zo wil ik wel een PS3 om deze games te kunnen spelen)
http://www.youtube.com/user/ultimatehobo

Die gast post alleen maar trailers, die graphics zijn dus echt niet realtime. Dit is gewoon een prerendered filmpje. Al moet ik zeggen dat ik erg gechameerd was van de graphics van GRAW
dus het zal er vast niet slechter opzijn geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn, ik speel veel games, en vind de graphics best meevallen ;), kvindt ze totaal niet slecht, ze zijn gewoon goed te noemen. Ik heb geen last van blurry effecten, weer niet hoe andere het krijgen. Wel in die ene desert map maar dat zal komen omdat die map nogal warm is en mss een Hitte effect. Vindt het een topperte :x, iemand co-ope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de prijs: play.com
27.99 euro
en als alternatief, cdwow.nl 31.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
v1d4r schreef:
Rainbow Six Vegas bijna een jaar ouder maar grafisch zoveel beter!!!
Helemaal mee eens, (jammer dat ze niet dezelfde engine gebruiken)

Vegas is echt erg gaaf!! (ben er beetje verslaafd aan) O-)

Ontopic: vind Ghost Recon Advanced warfighter niet echt super, wel leuk maar ook de engine stond me nie echt aan... beetje ouderwetse indruk krijg ik... (en nee 't ligt niet aan mijn systeem ;) )

Vegas daarin tegen is subliem!

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kennelijk toch niet zo impressive :/

http://www.bit-tech.net/g...dvanced_warfighter_2_pc/1

Speelt vrij normaal weg, maar de graphics zijn niet van zulke bijzondere kwaliteit dat medium settings al reallife lijken, dan moet je echt alles maxed out draaien, wat voor veel pc's te moeilijk zal zijn. En als ik me niet vergis heb je voor High Textures 512MB geheugen op je videokaart nodig. Nou ja, het zal wel aan mij liggen, maar ik ben er niet stuk van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Jejking schreef:
Kennelijk toch niet zo impressive :/
Nou ja, het zal wel aan mij liggen, maar ik ben er niet stuk van :)
Ligt niet aan jou, ik ben er namelijk ook niet stuk van...ik ben een beetje Vegas gewend in dat genre, en dan denk ik leuk GRAW 2 ...nog mooier beeld... :9 maar toen ik het speelde (en alles goed hoog instelde dacht :'( ... liep wel lekker maar gewoon niet het gevoel van "dit spel ga ik is spelen"...

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Vegas vond ik dus ook de beste shooter die ik gedeeltelijk gespeeld heb. Helaas, ondanks mijn niet misselijke systeem, lukt het in veel gevallen niet de fps boven de 10 te houden :'( .
Dus tja dan gaat de pret er snel af, en komt het besef dat je een 360 nodig hebt voor deze game.

Heb net de demo van GRAW 2 gespeeld en ik moet zeggen dat ie zeker niet slecht is! De engine komt redelijk hetzelfde oop mij over. De crosscom interface en map zijn ietswat veranderd en de textures zijn stukken beter geworden.

Alle settings op high 1920x1200 met 16x AF en 2xAA gaf mij een framerate wisselend tussen de (10 bij het introfilmpje) en 30fps en 50fps ingame :)
Al met al vind ik de grapichs echt NIET slecht en is het een game waar ik, wanneer ik `m ga kopen, veel plezier aan ga beleven. GRAW heb ik immers ook al 3,5 x uitgespeeld (incl coopmode bij lans ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:06:
http://www.tweakguides.com/GRAW2_7.html

Het zal degene met een videokaart die minder dan 512mb geheugen aan boord heeft zijn opgevallen dat je de textures niet op high kunt zetten. Met bovenstaande link kun je dat verhelpen door een xml aan te passen.

Het is mij echt een raadsel waarom dit standaard niet kan want ik heb er nu met mijn 1950xt (256mb) een paar uur speeltijd opzitten en ben geen hapering tegengekomen. Dit verbaast mij ook niet echt want de graphics zijn (zoals boven al genoemd) gewoon slecht te noemen. Verders zijn de controls wel ok, je scrolt en klikt simpelweg met de muis om je team mates te besturen, dat werkt prima het is alleen jammer dat ze nogal slapjes en dom zijn ;) A-b-s-o-l-u-u-t geen nextgen materiaal, dit hadden ze gelijk met deel 1 moeten uitgeven!!!
ik vind in vista (ultimate x64) in die map van data toch 0 XML bestanden hoor,, iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

MauSS schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:55:
Ligt niet aan jou, ik ben er namelijk ook niet stuk van...ik ben een beetje Vegas gewend in dat genre, en dan denk ik leuk GRAW 2 ...nog mooier beeld... :9 maar toen ik het speelde (en alles goed hoog instelde dacht :'( ... liep wel lekker maar gewoon niet het gevoel van "dit spel ga ik is spelen"...
Ik vind R6 LV kwa GFX geen block buster in GFX. Heb hem ook uitgespeeld.
Gwa GFX ben ik eerder gewent aan al die teaser content overvloed van crysis. Dat is mijn standaard nu al.
Graw2 heeft 'n andere feel kwa rendering.
Maar dit is dus Nextgen game engine Unreal 3 vs Updated engine Diesel 6 naar Diesel 7.
En die andere de Crytech engine.
Waar de andere in 5 jaar uit de grond gestamp is. crytechII en Unreal3 engine
Is die andere 'n update 'n Iteratie van 'n jaartje.
Die is dus van 'n andere orde

Daarnaast vind ik het meer storend dat Crysis Coop mode schrapt
Aan GFX wen je Coop zul je blijven missen.

Ik heb ook armed asault ook 'n game die meer bied behalve latest in GFX.

Daarnaast lijkt het of Graw2 spects lager zijn dan Graw 1. De game engine is dus meer optimised

Daarnaast speel ik Graw1 op 1800x1440 met alles op full an alle caches enabled end an ziet het er vet uit. Graw 2 speel ik dus ook op max aangezien ik nu twee updted gamerigs heb.
Ik speel deze games dus op max setting haal er dus de max gFX wat het kan eruit.

En uiteraard PhysX op extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Ik heb het spel dus gisteren gekocht en ben na vele uren hunten eindelijk bij missie 4 (kleine heli die je op een dak dropt)

Grafisch gezien vindt ik het spel niet veel beter dan zijn voorganger en ook in de gameplay zijn weinig dingen veranderd gebleven. Mijn conclusie: Daar waar ik van deel GRAW vele malen genoot zal ik dat met deze opvolger ook cker gaan doen!!

Quadcore use:

Mijn CPU belasting zit tussen de 60 en 100 % in te schommelen dus de engine is erg goed multicore berekend :)

Algehele conclusie GRAW2 = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, lol, gemerkt dat mijn E6600 @ 3ghz, snel 90-100% zit ;P maar geen frames drop bijna nooit 100% meer 95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Zijn er ook GOT'ters die met teamspeak online spelen en zo ja, op welke servers?

Dat ge-teamspeak is nieuw voor mij, vandaag pas mijn headset gehaald en mis ook nog eens een verloop plug voor de mic, morgen ff naar de winkel!

Dus mijn vraag, welke sites/communities gebruiken jullie om elkaar te "treffen" (leuke woordspeling hahah)?

Tevens vandaag mijn ageia besteld, komt hopelijk morgen binnen!!!!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Laatst online: 18-11-2024
Super spel dit ^^

Ik heb alleen een probleempje, als ik ACT II: Get Me Rosen heb uitgespeeld, kan ik niet beginnen aan een nieuwe missie en ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, zijn er meerdere mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:09
Je moet op "continue" drukken en niet op play mission :)

Dat mogen ze nog wel fixen, ik had het zelf met de 2e missie.

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
Bladeslayer schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:51:
Je moet op "continue" drukken en niet op play mission :)

Dat mogen ze nog wel fixen, ik had het zelf met de 2e missie.
Ahaaa zal dat het zijn ?
Nouja ik probeer het morgen wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Zo uitgespeeld. Spijtig dat het weer zover is. heb er van genoten. d:)b Had nog wel teg missies willen doen.
Wat dat zogenaamde "blurry" betreft, je kunt het ook zo bekijken: Enerzijds is het bevorderlijk voor betere FPS met zwakkere graka's anderzijds geeft het een beetje diepte alsook warme lucht effect weer, meer zoals filmbeelden, niet dat onnatuurlijke zoals bijv. in STALKER. Zo ervaar ik het tenminste. ;)
Wat mij verder opviel was o.a. het hoge detail van de Ghost's, de vijanden, de wapens alsook de rook en het vuur, echt mooi. Het geluid liet ook niet te wensen over.

[ Voor 16% gewijzigd door hosee op 01-08-2007 11:15 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
megatronic schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 01:48:
[...]

Ahaaa zal dat het zijn ?
Nouja ik probeer het morgen wel even :P
Hm het enige waar ik op kan klikken is "Back To Menu" :S er staat nergens iets van Next Mission ofzo

Hm ik heb de missie vanaf een savegame opnieuw gespeeld, en toen ik deze had uitgespeeld kon ik wel begonnen aan de nieuwe missie.
Erg vreemd, maargoed ik kan weer verder :P

[ Voor 23% gewijzigd door megatronic op 01-08-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

SG schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:08:
[...]

Daarnaast speel ik Graw1 op 1800x1440 met alles op full an alle caches enabled end an ziet het er vet uit. Graw 2 speel ik dus ook op max aangezien ik nu twee updted gamerigs heb.
Ik speel deze games dus op max setting haal er dus de max gFX wat het kan eruit.

En uiteraard PhysX op extreem.
Als je op de site van Ageia gaat kijken, zul je ergens kunnen lezen dat het op extreem zetten van de optie in GRAW2 overbodig is aangezien high al het volledige potentieel van de game benut en de setting extreme wel eens een crash zou kunnen veroorzaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Voor zover ik kan lezen dacht ik niet dat SG problemen zou hebben met crashes,.....dus wat bedoel je eigenlijk? Gewoon een vraag hoor.... ;)

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

We hebben hier op het werk allemaal een Dell XPS 710 E6600 met 4GB en 8800GTX erin. Gister kwam mijn baas terug van een bezoekje aan Alternate met o.a. een stapetje GRAW2. Dus gelijk even geprobeerd. Alles settings op max @ 1900x1200 (24" ws)

Het is wel pittig zeg (ik heb 0 GRAW ervaring). Ik blijf maar respawnen haha. Beetje raar dat hij alle corpses laat liggen overigens. Je komt jezelf wel tegen in dit spel (;)).

Ik vind de feel echt waardeloos. Ik ben meerdere engines gewend maar de manier van crouch/prone etc hier voelt heel flut. Ik kan ook nergens opklimmen en voel me erg gelimiteerd in de velden. Maar we hebben nog maar 1 map co-op gedaan. Even afwachten nog dus.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Ja er zijn inderdaad enige beperkingen, o.a. dat je niet kunt springen. Was in GRAW1 ook zo maar daar was ik snel aan gewend. Dit is natuurlijk mijn pers. mening en geen graadmeter voor anderen.
De crouch/prone heeft wel een leuke extra, nl. de backslide waarmee je bijv. snel vanachter een veilige muur naar een klein en laag obstakel naartoe kunt duiken en zo nog steeds buiten schot blijft of niet direct gezien wordt.. ;) Zou zeggen ...ff eerst alle mogelijkheden uitproberenen en dan...gaan , KILL THE BASTARDS... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:22

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik heb problemen om Graw2 te draaien... Het kiezen van een level etc loopt goed. Tot ik zeg load...

Onderstaande screenshot lijkt me duidelijk. Nvidia 7800GT kaart. Verder alles standaard en officiele drivers etc...
Afbeeldingslocatie: http://home.xmsnet.nl/dennismuriel/Graw2_.jpg

Patch geinstalleerd en kan verder op google niks vinden over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Ik heb GRAW2 nu ook,maar ik vraag me af of SLI wordt ondersteund.
Heb nu;

Asus P5N-E SLI
E6420@2,66
2GB ram
XFX 8600GTxxx.
Vista ultimate 32.

Wil deze kaart dus in SLI proberen met GRAW2,misschien dat iemand SLI draait?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Nee, we wilden het hier nog wel gaan proberen. We hebben hier 2 pc's met 8800GTX en 2 pc's met 8600GTS en nog 2 8600GTS kaartje overs (die uit die pc's kwamen waar nu de 8800gtx in zitten). Maar nog geen tijd gevonden om uit te zoeken hoe we die dingen in SLI zetten. Nog nooit eerder gedaan. Heb je daar zo'n koppelstukje voor nodig? Sorry voor het offtopic :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Jazeker, dat wordt meegeleverd met je mobo..indien SLI wordt ondersteund, uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Op zich draait het soepel op 1280x1024 met medium settings,alleen op een samsung 204B kan ik tot 1600x1200,wat ik uiteraard wil proberen,ik gok dat ie dan met 2 x 8600GT als een 8800GTS draait...en dan proberen op high settings,GRAW2 ziet er erg super uit,laat staan met high settings :9

edit:toch maar een 8800GTX besteld,ben benieuwd hoe dat er uit ziet.

[ Voor 11% gewijzigd door Fern op 10-08-2007 15:23 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:11:
[...]

ik vind in vista (ultimate x64) in die map van data toch 0 XML bestanden hoor,, iemand advies?
Hier het zelfde probleem :(
Ik kan dit bestand nergens vinden en ook met de Search optie is niets te vinden.
Hier draait Vista x32...iemand die weet waar ik deze settings file kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Willen jullie de problemen en technische vragen a.u.b. in Spielerij - Problemen & Vragen posten? Deze horen namelijk niet in SGD thuis en dus ook niet in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik speel GRAW2 nu enkele dagen,en het valt me op dat er spelers zijn die enorm snel bewegen(wat volgens mij niet met een toets combi. mogelijk is)ze bewegen echt als een speer,iemand dat ook opgevallen?
Als dat een cheat is dan vindt ik dat wel jammer,speelde net zo lekker en dan krijg je dit :'(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Ik speel nogal veel online en kwam laatst eindelijk eens wat Nederlanders tegen. Ze hadden op de server info een verwijzing naar hun Team Speak server gezet en daar eens ingelogd en hoorde;

- Ze onder elkaar de paswoorden voor hun gameserver geven...

- Door het lullen van persoon A ook op de achtergrond heel erg hard "Option Activated" in een keurig engels vrouwen stemmetje...de cheaters....

Er is een trainer in omloop, je kunt hem downloaden ergens tegen betaling...en dan kun je superspeed rennen, infinite ammo etc etc etc..

Leuk als je een level stuck hebt, maar niet online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Bij mij draait het spel erg traag.
Kan niet zien wat het aantal fps is maar het loopt niet vloeiend en voelt stroperig aan.
Sommige velden zijn zelfs echt schokkerig.
Is dit een bekend probleem met dit spel of zou het gewoon vloeiend moeten lopen op mijn systeem.

Vista 32bit
8800 gts 320mb
Core 2 duo 6600
2 gig geheugen
Nieuwste drivers en patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 11:06
megatronic schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:11:
Super spel dit ^^

Ik heb alleen een probleempje, als ik ACT II: Get Me Rosen heb uitgespeeld, kan ik niet beginnen aan een nieuwe missie en ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, zijn er meerdere mensen met dit probleem ?
Dat probleem had ik dus ook.. en bij mij staat er alleen maar next mission :(
Ik heb de savegame al 5x opnieuw gedaan maar het blijft hetzelfde :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:47
Sluuut schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:05:
[...]

Dat probleem had ik dus ook.. en bij mij staat er alleen maar next mission :(
Ik heb de savegame al 5x opnieuw gedaan maar het blijft hetzelfde :(
Volgens mij moet je continue inklikken in plaats van new mission. Dit is inderdaad een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:22

ManiacsHouse

Scheisse!

melly schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:51:
Bij mij draait het spel erg traag.
Kan niet zien wat het aantal fps is maar het loopt niet vloeiend en voelt stroperig aan.
Sommige velden zijn zelfs echt schokkerig.
Is dit een bekend probleem met dit spel of zou het gewoon vloeiend moeten lopen op mijn systeem.

Vista 32bit
8800 gts 320mb
Core 2 duo 6600
2 gig geheugen
Nieuwste drivers en patches
Ik snap dit ook niet. Volgens de specs van de game zou mijn pc het makkelijk moeten kunnen draaien. Bij de video-settings zet hij bijna alles automatisch op high. Maar zelfs als ik alles op low zet voelt het stroperig aan (hehe dat woord zocht ik, wist niet hoe het te omschrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 11:06
Trouwens, bij mij maakte een X1900XTX en een 8800GTX echt een wereld van verschil in deze game :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
@ melly: Nee, zou vloeiend moeten spelen met jouw combinatie maar denk dat je beter deze vraag in Spielerij - Problemen & Vragen kunt stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door hosee op 18-08-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Is de AI in deze net zo beroerd als in het eerste deel? Blinde en of dove teammates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Nee AI is duidelijk beter maar moet toegeven dat ze soms toch nog dombo zijn. Wel echt een stuk beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Iemand misschien een tip voor mij.
heb een nieuwe install van Vista en graw2 gedaan en nu zie ik als ik multiplay wil doen geen enkele server meer verschijnen,updaten gaat prima :?
staat ook in m'n firewall als toegestaan.
ok,deze vraag hoort hier niet,maar misschien herkent iemand dit.

Laat maar....(tip : reset je modem/router)doet het weer probleemloos

btw.singleplay is te simpel vanwege lome AI,multiplay rules,op wat punten na dan(zoals niet kunnen springen,zelfmoord plegen vanaf 1MTR boven de grond,wel springen maar dan ben je dus dood :'( )

[ Voor 54% gewijzigd door Fern op 04-09-2007 17:51 ]

PowerStation

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Iemand misschien 'n hint voor mij?

Ik zit in Mission 2 van Act 3: Codename Farallon. Aan het einde van deze missie moet ik 2 helicopter gunships slopen. Ik weet dat 2 van mijn teamleden een ZEUS rocket launcher hebben. Ik heb er zelf ook eentje dus ik kan één van de twee helicopters wel slopen.

Echter, als ik mijn Ghost Team selecteer en ik druk op "attack" terwijl ik op de 2e helicopter klik.. dan gebruiken ze hun ZEUS niet, maar schieten ze op de helicopter met hun gewone wapens. Heeft iemand dat probleem ook gehad? En is 't uberhaupt mogelijk om zo'n helicopter te slopen met gewone wapens?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:57
Double__D schreef op donderdag 27 september 2007 @ 00:25:
Iemand misschien 'n hint voor mij?

Ik zit in Mission 2 van Act 3: Codename Farallon. Aan het einde van deze missie moet ik 2 helicopter gunships slopen. Ik weet dat 2 van mijn teamleden een ZEUS rocket launcher hebben. Ik heb er zelf ook eentje dus ik kan één van de twee helicopters wel slopen.

Echter, als ik mijn Ghost Team selecteer en ik druk op "attack" terwijl ik op de 2e helicopter klik.. dan gebruiken ze hun ZEUS niet, maar schieten ze op de helicopter met hun gewone wapens. Heeft iemand dat probleem ook gehad? En is 't uberhaupt mogelijk om zo'n helicopter te slopen met gewone wapens?
Lol ik kwam hier en wilde net dezelfde vraag stellen :D

In dat laatste torentje liggen iig 2x RPG-7 met elk 5 missiles, maar ik heb werkelijk GEEN idee hoe ik die gebruik :S Eerst begint dat ding 50 raketten per seconde af te schieten ofzo...? Vervolgens kan ik wel normaal schieten maar mist ie alles...

Oh, en met 1000 kogels krijg je hem ook niet uit de lucht, hij gaat alleen roken...

Opgelost:

spoiler:
Stuur je squadleden naar buiten indien ze binnen zitten in dat torentje. Zodra ze midden op de brug staan en je geeft ze de order om die chopper te attacken dan zullen 2 van je quadleden hun SRAW gebruiken en het ding de lucht uitknallen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Avalaxy op 03-10-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Hehe.. dankje voor de hulp.. ik was er inmiddels zelf ook achtergekomen dat, als je jouw teamleden opdracht geeft om de helicopter aan te vallen, je dan eerst moet wachten tot er een rode ruit in het beeld verschijnt. Eerder zullen ze niets doen en alleen maar schieten met hun gewone wapens.

Daarna was 't een kwestie van je mannetjes verspreid neerzetten opdat ze niet geraakt worden.. en prijsschieten maar! :D

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan nergens iets vinden over Commands / Console ?
Kun je niet ergens instellen dat je het aantal FPS ziet ofzo ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Ik heb geen idee of er Console is in dit spel... maar om de FPS te kunnen bepalen kan je ook FRAPS installeren... werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
*kickje*

Net dit spel geïnstalleerd, maar heb enkele vraagjes.

Ten eerste heb ik net gelezen dat het blijkbaar mogelijk is om een fullscreen beeld van de drone te bekijken (en ook van je squadmates?) . Welke toets moet je hiervoor gebruiken, heb heb nog niet gevonden ...

Ivm. squad commando's: wat doet het 'attack' commando eigenlijk, aangezien je daarbij geen plaats kan aangeven? En wat is het verschil tussen 'execute' en 'execute all'? Je zou verwachten dat je teammates bij execute maar 1 stap van het plan dat je in je tactical screen gemaakt hebt uitvoeren, maar ze voeren sowieso alle stappen uit blijkbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ehm... verkeerde topic? Dit gaat over Ghost Recon Advanced Warfighter 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Jejking schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:35:
Ehm... verkeerde topic? Dit gaat over Ghost Recon Advanced Warfighter 2 ;)
Idd, daar heb ik het ook over... ? Mexico en zo, PC versie ..
Wat doet je denken dat ik heb over iets anders heb?

[ Voor 14% gewijzigd door DieterVDW op 04-01-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

DieterVDW schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Idd, daar heb ik het ook over... ? Mexico en zo, PC versie ..
Wat doet je denken dat ik heb over iets anders heb?
Met stom. Ik had vanochtend nog een minitrailer van GRAW2 van de pc gegooid en ik dacht gezien te hebben dat het een maand oud was. Launchdate stond toen nog op 2008 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Hallo, ik heb dit spel (wat te laat) gekocht en het heeft me aangenaam verrast.

Ik speelde eerder arcade shooters à la Timesplitters, Resistance (MoH etc.)... maar nu blijkt dat Haze pas in de zomer uitkomt wou ik me toch nog eens een shooter aanschaffen.

De SP campaign vind ik prachtig, je wordt er zo in meegesleept. Je beleeft het verhaal alsof jij er zelf bent. Graphics zijn prima (Ik speel niet op een PC maar op PS3 + HDready tv), vooral ontploffingen / branden zijn indrukwekkend. Ondertussen zit ik in El Paso, net de onstnappende rebellenleider gedood in zijn helikopter en nu terug op begane grond. Ik las dat het spel zich afspeelt in 72 uur (= 3 dagen), ik zit al in mijn derde dag dus jammer dat het verhaal spoedig voorbij zal zijn. Hoewel ik het nog niet heb uitgespeeld (2 dagen 4-5 uur gespeeld) heb ik het gevoel dat de Campaign wat kort is.

Bij MP Offline is het jammer dat je niet dezelfde campaign kan spelen als wanneer je de singelplayer doet. Enkel wat missies die je apart kan spelen. Hier is de moeilijkheidsgraad toch wel hoog aangezien je met maar met zen twee bent, niet kan healen en elk 1 leventje hebt 8)7
Goed dus dat je verschillende spelmodi hebt. (die met twee tegen 45 vijanden, elk 3 respawns is top)

Online MP dan: Niks op aan te merken, enkel jammer dat er soms wat lag is, waardoor vijanden soms 3 seconden later terug op hun plek van ervoor staan. Zelf heb ik dat ook soms, wat ik vreemd vind met mijn Telenet verbinding. Nog nooit geen lagproblemen gehad bij andere spellen.
Het is wel moeilijk online, zeker voor een 'noob' als ik die het spel nog maar enkele dagjes speelt. Zonder dat je iets opmerkt - pew pew - twee kogels en je bent dood, lekker goed wegstoppen is dan ook de boodschap ;)

Zijn er nog mensen die dit spelen op de PS3? Kwestie van wat te kunnen oefenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Speel al sinds de eerste Ghost Recon's op de XboX deze serie en het blijft me gewoon boeien. Ben nu bezig de campaign op elevated risk aan het spelen, lukt tot nu toe nog wel aardig. Ik mis alleen een coop functie voor het singleplayer gedeelte. Ik weet dat er op Multiplayer wel wat coop missie beschikbaar zijn maar dit trekt mij niet echt itt het verhaal van de singleplayer. Mocht iemand hier ook zo verzot zijn op het multplayeren, add me XboX-Live: sc0ut.
Pagina: 1