Toon posts:

C# wachten tot object klaar is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb al eerder een topic geopend met een probleem met agents. Nu werkt dat allemaal prima echter heb ik nu een ander probleem.

Als het programma wordt opgestart worden de agents geladen en vertellen een verhaal over de film die vervolgens gestart moet worden. Maar nu moet hij dus wachten met het starten van de film todat de agents zijn uitgesproken, ik heb al gezocht hoe ik dit het beste kan doen maar zonder resultaat.

Kan iemand mij vertellen hoe ik een object kan laten wachten met starten voordat het andere klaar is?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10

TeeDee

CQB 241

Als ik jouw vraag in Google kieper krijg ik zo op het eerste gezicht wel redelijke resultaten.

Je kan ook je 'agents' een event af laten vuren als ze klaar zijn. In (ik neem even aan dat je met meerdere threads werkt) je 'mediaplayer thread' kan je dit event afvangen en dan je film af laten spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door TeeDee op 11-06-2007 14:49 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik zou eens naar de System.Threading.Monitor class kijken als je met threads werkt, via een monitor kun je vrij makkelijk wachtende threads een signaaltje geven dat ze door mogen.

https://niels.nu