Vanmorgen zat ik world of warcraft te spelen toen ik opeens verrast werd met een mooie 'no signal' op me monitor waarna mijn systeem ook vastliep.
Na een reboot en weer terug in wow te zijn had ik een fps van rond de 10 ipv rond de 60 (vsync) zoals daarvoor.
Ik heb ook enkele andere spellen geprobeerd, maar in alle spellen is het droevig gesteld met de fps.
De 1900xtx van sapphire heeft me tot nu toe wel een beetje tegen gezeten met driver issues en ook artifacts door warmte (koeler er opnieuw opgezet een poos geleden en dat hielp), maar de laatste tijd had ik eigenlijk niets te klagen.
Ik vraag me dan ook af wat het nu is en wil graag me systeem weer snel op orde hebben, vandaar dat ik hier post.
Specs:
- Intel Core 2 Duo e6600 @ 3.00ghz
- 2GB pc6400 mem (super talent low latency stuff)
- Asus P5B Deluxe
- Maxtor 300gb sata hdd
Western Digital 200gb ide hdd
Wester Digital Raptor 75gb sata hdd
Nec DVD writer sata
- Creative Audigy XFI Gamer
Voor de volledigheid, 4x 120mm fan (2 voor cpu 2 in de case)
Voeding:
- Tagan 480 watt (480-U22)
De voeding kan gebruikt worden met gesplitte of gecombineerde 12v lijnen waarbij ik dus gebruik maak van de gecombineerde variant die gepaard gaat met de volgende specs:
DC Output
+3.3V +5V +12V -12V -5V +5VSB
28A 48A 30A 1.0A 0.8A 2.5A
De voeding is 'maar' 480watt, maar voor zover ik weet is tagan wel een goed merk dus dit zou niet echt problemen moeten geven toch?
Als het de voeding is kan deze dan ook de vidoekaart hebben beschadigd?
Alvast bedankt
Na een reboot en weer terug in wow te zijn had ik een fps van rond de 10 ipv rond de 60 (vsync) zoals daarvoor.
Ik heb ook enkele andere spellen geprobeerd, maar in alle spellen is het droevig gesteld met de fps.
De 1900xtx van sapphire heeft me tot nu toe wel een beetje tegen gezeten met driver issues en ook artifacts door warmte (koeler er opnieuw opgezet een poos geleden en dat hielp), maar de laatste tijd had ik eigenlijk niets te klagen.
Ik vraag me dan ook af wat het nu is en wil graag me systeem weer snel op orde hebben, vandaar dat ik hier post.
Specs:
- Intel Core 2 Duo e6600 @ 3.00ghz
- 2GB pc6400 mem (super talent low latency stuff)
- Asus P5B Deluxe
- Maxtor 300gb sata hdd
Western Digital 200gb ide hdd
Wester Digital Raptor 75gb sata hdd
Nec DVD writer sata
- Creative Audigy XFI Gamer
Voor de volledigheid, 4x 120mm fan (2 voor cpu 2 in de case)
Voeding:
- Tagan 480 watt (480-U22)
De voeding kan gebruikt worden met gesplitte of gecombineerde 12v lijnen waarbij ik dus gebruik maak van de gecombineerde variant die gepaard gaat met de volgende specs:
DC Output
+3.3V +5V +12V -12V -5V +5VSB
28A 48A 30A 1.0A 0.8A 2.5A
De voeding is 'maar' 480watt, maar voor zover ik weet is tagan wel een goed merk dus dit zou niet echt problemen moeten geven toch?
Als het de voeding is kan deze dan ook de vidoekaart hebben beschadigd?
Alvast bedankt