Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Een van de eigenschappen van de democratie is dat aan de overheid/regering een mandaat verleend wordt om in naam van het volk te spreken. Ik vind het dus perfect te verdedigen dat hier geschreven wordt dat 'Nederland zegt dat Galileo deels privaat te financieren valt'.
Dan het tweede deel van je 'probleem'. Voor onze lezers is Nederland en wat zijn regering zegt nu eenmaal veel belangrijker dan wat de UK ervan vindt, of uberhaupt zelfs dat de UK het ermee eens is.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
En als er 'Den Haag: ...' staat? Het is gewoon een Nederlands stijlmiddel, waarom zou er geeen gebruik van gemaakt mogen wordenZwerver schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:25:
Mjah.... weet je wat het is? Persoonlijk vind ik het niet in een titel passen... we zien regelmatig (bijv.) Apple:, Microsoft:, Whoever:, maar een land vind ik daar een beetje raar in staan....
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mjah, het 'voelt' (en nu gaat het wat minder concreet worden) beter als dit soort dingen gebruikt worden voor een website/bedrijf (Appleinsider: bladiebladiebla) of een persoon (Jobs: bladiebladiebla) dan voor een regering die de onze isfsfikke schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:29:
[...]
En als er 'Den Haag: ...' staat? Het is gewoon een Nederlands stijlmiddel, waarom zou er geeen gebruik van gemaakt mogen worden
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Overigens mag iemand wel eens héél rap dat plaatje netjes gaan resizen, dit is nog Fok-onwaardig zo
[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 12-06-2007 08:26 ]