Nederland: ?

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nieuws: Nederland: Galileo toch deels privaat financieren << de titel van dat bericht, had dat niet beter zonder het Nederland kunnen komen? Ik als inwoner van Nederland gives no shit about galileo, en dus spreekt het niet voor het land, maar voor de regering van het land, daarnaast is ook de UK er bij betrokken.... just my 2 cents :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Ik als Nederlands inwoner vindt het daarentegen wel een prettig idee dat mijn TomTomie het nog gewoon doet als de amerikanen de stekker uit hun systeem trekken. Gauw in de lucht die dingen!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dan mag de constructie "Nederland: 'zegt dit'" nooit meer gebruikt worden.

Een van de eigenschappen van de democratie is dat aan de overheid/regering een mandaat verleend wordt om in naam van het volk te spreken. Ik vind het dus perfect te verdedigen dat hier geschreven wordt dat 'Nederland zegt dat Galileo deels privaat te financieren valt'.

Dan het tweede deel van je 'probleem'. Voor onze lezers is Nederland en wat zijn regering zegt nu eenmaal veel belangrijker dan wat de UK ervan vindt, of uberhaupt zelfs dat de UK het ermee eens is.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Zwerver
  • Niet online
Mjah.... weet je wat het is? Persoonlijk vind ik het niet in een titel passen... we zien regelmatig (bijv.) Apple:, Microsoft:, Whoever:, maar een land vind ik daar een beetje raar in staan....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zwerver schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:25:
Mjah.... weet je wat het is? Persoonlijk vind ik het niet in een titel passen... we zien regelmatig (bijv.) Apple:, Microsoft:, Whoever:, maar een land vind ik daar een beetje raar in staan....
En als er 'Den Haag: ...' staat? Het is gewoon een Nederlands stijlmiddel, waarom zou er geeen gebruik van gemaakt mogen worden :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Zwerver
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:29:
[...]

En als er 'Den Haag: ...' staat? Het is gewoon een Nederlands stijlmiddel, waarom zou er geeen gebruik van gemaakt mogen worden :)
Mjah, het 'voelt' (en nu gaat het wat minder concreet worden) beter als dit soort dingen gebruikt worden voor een website/bedrijf (Appleinsider: bladiebladiebla) of een persoon (Jobs: bladiebladiebla) dan voor een regering die de onze is ;) Vandaar mijn opmerking.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mja, ik geloof dat ik snap wat je bedoelt, maar je weet vast ook nog wel dat we dingen niet aanpassen omdat een lezer 'vindt dat het op een andere manier beter klinkt' en zo. Fouten en onduidelijkheden, tot daar aan toe, maar stijlpunten passen we maar heel zelden aan :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind het verder ook harstikke logisch hoor. Eerste wat ik dacht bij het lezen van de titel was "Oh, Den Haag (regering dus, niet de inwoners van! ;)) heeft weer eens wat bepaald...". En het kwam niet eens in me op dat er ook de mogelijkheid was dat er een referendum gehouden was of dat Maurice de Hond weer eens een peiling had gedaan B)

Overigens mag iemand wel eens héél rap dat plaatje netjes gaan resizen, dit is nog Fok-onwaardig zo :X

[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 12-06-2007 08:26 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Plaatje gefixt...

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1