Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ik heb hetzelfde probleem en (nog) geen idee hoe ik het moet oplossen.
Ik heb gebruik Windows Vista Business en een Geforce 6800. IK heb een clean install met alle updates.
Het lijkt mij dat er ergens iets verkeerd staat ingesteld in de fotogalerij.
ik heb hier een voorbeeld ervan:

Als iemand een oplossing hiervoor weet, heel graag!
Ik heb gebruik Windows Vista Business en een Geforce 6800. IK heb een clean install met alle updates.
Het lijkt mij dat er ergens iets verkeerd staat ingesteld in de fotogalerij.
ik heb hier een voorbeeld ervan:

Als iemand een oplossing hiervoor weet, heel graag!
Ik had exact dit probleem na het installeren van de windows-update drivers voor mijn monitor (Samsung 225BW). Het verwijderen van die update-drivers of installeren van de samsung display-drivers verhielp het probleem.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Wellicht dat de beide programma's verschillende kleurprofielen gebruiken.
In windows vind je de gebruikte kleurprofielen bij Control Panel --> Color Management. Vergelijk die eens met je instellingen van ACDSEE.
In windows vind je de gebruikte kleurprofielen bij Control Panel --> Color Management. Vergelijk die eens met je instellingen van ACDSEE.
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Ik heb er even mee gepuzzeld maar ben er uiteindelijk uitgekomen door een ander stuurprogramma voor mijn beeldscherm erop te zetten (een Samsung 205BW). Bedankt mannen!
Wat mij betreft kan het topic op slot...alleen even hopen dat de topicstarter ricost dit ook leest.
Wat mij betreft kan het topic op slot...alleen even hopen dat de topicstarter ricost dit ook leest.
Geweldig, ik had dit vage probleem ook (alleen bij de Windows Photo Gallery) en liep toevallig hier tegen de oplossing aan!
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Haha nou super dan
Ik was er ook enorm mee geholpen!
Ik had hetzelfde probleem (Samsung 206BW) en heb een ATi 1950Pro. In de CCC de kleuren aangepast en dat verhielp het probleem. Maar dit is wel wat makkelijker.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Pagina: 1