Ik heb sinds kort een pctje genomen en vista geinstalleerd om te gebruiken als media center.
Nu kan ik er BIJNA alles mee doen, zoals fotos, video en muziek afspelen van pc's in het netwerk in media center.
Enkel 1 probleem is dat dvd bestanden niet gevonden worden, ik kan alleen kijken door een dvd in de speler te stoppen of te mounten vanaf bijvoorbeeld een iso. Maar ik heb op verschillende pc's in het netwerk dvd bestanden staan die ik gewoon wil bekijken.
Ik heb overal al gezocht en uitgeprobeerd en het is nog niet gelukt.
- Register aangepast door de dvd "play" in "gallery" te veranderen,
- My video's geinstalleerd
- Codec pack geinstalleerd
- En alle andere op google gevonden oplossingen
En de optie om "gewoon" met de muis en toetsenbord deze bestanden te openen via bijvoorbeeld power dvd is geen optie, ik wil de remote gebruiken en het binnen media center houden.
wie o wie heeft het antwoord
Nu kan ik er BIJNA alles mee doen, zoals fotos, video en muziek afspelen van pc's in het netwerk in media center.
Enkel 1 probleem is dat dvd bestanden niet gevonden worden, ik kan alleen kijken door een dvd in de speler te stoppen of te mounten vanaf bijvoorbeeld een iso. Maar ik heb op verschillende pc's in het netwerk dvd bestanden staan die ik gewoon wil bekijken.
Ik heb overal al gezocht en uitgeprobeerd en het is nog niet gelukt.
- Register aangepast door de dvd "play" in "gallery" te veranderen,
- My video's geinstalleerd
- Codec pack geinstalleerd
- En alle andere op google gevonden oplossingen
En de optie om "gewoon" met de muis en toetsenbord deze bestanden te openen via bijvoorbeeld power dvd is geen optie, ik wil de remote gebruiken en het binnen media center houden.
wie o wie heeft het antwoord