Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] MCE Media Center ziet geen video_ts bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 21.836 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een pctje genomen en vista geinstalleerd om te gebruiken als media center.
Nu kan ik er BIJNA alles mee doen, zoals fotos, video en muziek afspelen van pc's in het netwerk in media center.

Enkel 1 probleem is dat dvd bestanden niet gevonden worden, ik kan alleen kijken door een dvd in de speler te stoppen of te mounten vanaf bijvoorbeeld een iso. Maar ik heb op verschillende pc's in het netwerk dvd bestanden staan die ik gewoon wil bekijken.

Ik heb overal al gezocht en uitgeprobeerd en het is nog niet gelukt.
- Register aangepast door de dvd "play" in "gallery" te veranderen,
- My video's geinstalleerd
- Codec pack geinstalleerd
- En alle andere op google gevonden oplossingen
En de optie om "gewoon" met de muis en toetsenbord deze bestanden te openen via bijvoorbeeld power dvd is geen optie, ik wil de remote gebruiken en het binnen media center houden.

wie o wie heeft het antwoord

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Even googlen en ik kom hier uit:
Gaat wel om af te spelen op de 360. Maar dat is een extender dus moet het ook werken op MCE zelf.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Misschien dit in het register?
Op eigen risico, je moet maar even kijken wat het doet.
Het associeert .ts bestanden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts]
@="mpegfile"
"Content Type"="video/mpeg"
"PerceivedType"="video"
"MPlayer2.BAK"="WMP11.AssocFile.MPEG"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\OpenWithList]

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\OpenWithList\iTunes.exe]
@=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\OpenWithProgIds]
"MPEGFile"=hex(0):
@=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\PersistentHandler]
@="{098f2470-bae0-11cd-b579-08002b30bfeb}"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\ShellEx]

[HKEY_CLASSES_ROOT\.ts\ShellEx\{BB2E617C-0920-11D1-9A0B-00C04FC2D6C1}]
@="{c5a40261-cd64-4ccf-84cb-c394da41d590}"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Extensions\.ts]
"Runtime"=dword:00000007
"Extension.MIME"="video/mpeg"
"SPDHandler"="WMP11.AssocFile.MPEG"
"Extension.Handler"="mpegfile"
"MCIHandler"="MPEGVideo"
"Permissions"=dword:0000000f
"MediaType.Description"="Movie Clip"
"MediaType.Icon"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,\
  6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,\
  00,77,00,6d,00,70,00,6c,00,6f,00,63,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,2d,00,\
  37,00,33,00,33,00,00,00
"Shell.Open"="/prefetch:9 /Open \"%L\""
"PerceivedType"="video"
"MediaType.DescriptionID"="9902"
"Shell.AltVerb.Cmd"="/prefetch:9 /Play \"%L\""
"ReplaceApps"="wmplayer.exe|iexplore.exe"

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Extensions\.ts]
"Runtime"=dword:00000007
"Extension.MIME"="video/mpeg"
"SPDHandler"="WMP11.AssocFile.MPEG"
"Extension.Handler"="mpegfile"
"MCIHandler"="MPEGVideo"
"Permissions"=dword:0000000f
"MediaType.Description"="Movie Clip"
"MediaType.Icon"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,\
  6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,\
  00,77,00,6d,00,70,00,6c,00,6f,00,63,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,2d,00,\
  37,00,33,00,33,00,00,00
"Shell.Open"="/prefetch:9 /Open \"%L\""
"PerceivedType"="video"
"MediaType.DescriptionID"="9902"
"Shell.AltVerb.Cmd"="/prefetch:9 /Play \"%L\""
"ReplaceApps"="wmplayer.exe|iexplore.exe"

[ Voor 134% gewijzigd door StanTheMan op 11-06-2007 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de reactie van Darkside geprobeerd, maar de helft van de programma's die geinstalleerd moesten worden zijn gebasseerd op xp dus niet te gebruiken of gewoon niet bestaand voor vista.

En van stantheman heb ik ook ingevoerd in mijn registere (alles over zitten tikken wat er nog niet instond) maar ook dit zonder effect.

Is of komt er niet gewoon binnenkort een plugin hiervoor uit, want ik denk niet dat ik de enige ben van alle vista gebruikers die hier op deze manier gebruik van wil maken...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 21:08
Ik kan gewoon DVD kijken die op mij HD staan. Ik heb een share met DVD mappen met daarin AUDIOTS en VIDEOTS en als ik naar zo'n map blader en druk op play dan wordt de dvd gewoon afgespeeld!

Heb je wel een DVD decoder geinstalleerd?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb het zelfde probleem met mijn Home Premium. Heb al eens naar plugins gezocht, maar zijn allemaal betaalde plugins waar je via Media Player / Media Center op uitkomt. Iemand een goed en gratis alternatief?

Of wellicht een manier om een dll van VLC (die standaard wel .ts bestanden kent) hiervoor te gebruiken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
jjbstolk schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:52:
Ik kan gewoon DVD kijken die op mij HD staan. Ik heb een share met DVD mappen met daarin AUDIOTS en VIDEOTS en als ik naar zo'n map blader en druk op play dan wordt de dvd gewoon afgespeeld!

Heb je wel een DVD decoder geinstalleerd?
Heb je het ook over vista mce, want het schijnt bij xp 2005 mce wel makkelijk te kunnen.
Ik heb gewoon powerdvd geinstalleerd waar de films wel op te kijken zijn.
Heb jij nog een extra programma (dvd decoder) geinstalleerd en zoja welke dan zal ik dat eens proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al iets meer ontdekt.
Het principe is hetzelfde als de mijn documeten folder in xp
deze kan je niet zomaar verplaatsen dat moet je in de eigenschappen veranderen.

In vista heb je een video's map waarin je dvds kunt plaatsen die hij vervolgens vindt.
Andere locaties die films bevatten kan hij (nog) niet vinden...

Ik heb nu de video's map verplaatst via de eigenschappen van deze folder naar een film map op een pc in het netwerk waar films instaan. Dit werkt dus wel.

Maarja er moet een manier zijn dat hij gewoon andere mappen kan toevoegen zodat de films in deze mappen ook gevonden worden...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:42:
Maarja er moet een manier zijn dat hij gewoon andere mappen kan toevoegen zodat de films in deze mappen ook gevonden worden...
Ik heb het zelf wat anders opgelost, maar daar zal je waarschijnlijk niet zo veel mee kunnen :+
Ik gebruik een DFS root waar drie shares aan hangen met video meuk, in plaats van de standaard Mijn Videos folder uit documenten.
Moet je wel een 2003 Server voor hebben in je netwerk :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt echt heel stom...
Je kan in de instellingen je bibliotheek vergroten door mappen te selecteren.
Je muziek video's en fotos worden dan gevonden in het media center.

Wil je dvd's kijken moet je de register aanpassing maken van play naar gallery (wat ik ook al had gedaan)
maar dan als je in je dvd's map zit op de info toets klikken (of rechtermuisknop) en dan daar je films toevoegen door mappen te kiezen op de pc of het netwerk om in te zoeken.

Probleem was eigenlijk heel simpel, maar nogal onduidelijk aangezien ik meer mensen ermee zag stoeien...

Succes andere die het nog niet hadden gevonden.. Ik ben tenminste weer gelukkig

Verwijderd

Kan je iets speciefieker zijn aub ??
Ik begrijp niet goed wat ik moet wijzigen in register. Van play naar gallery...
Ik heb dus begrepen dat met Uw oplossing het moet mogelijk zijn om films te plaatsen in de map "my video's". Zo van een map genaamd Shrek en dan in de submap video_ts de vob files zetten.
En dan via afstandbediening de film afspelen.
Das eigenlijk hetgene dat jij ook wou maar momenteel geraak ik niet volledig uit uw uitleg.
Alvast bednakt voor uw hulp op voorhand.....

Verwijderd

Topicstarter
1. open register

2. ga naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\Settings\DvdSettings

3. Verander de ShowGallery van "Play" naar "Gallery"

4. Sluit regedit en open media center opnieuw (even uit en aanzetten)

5. In je tv + films menu krijg je dan een map met dvd's erbij

6. Ga naar deze map (hij geeft waarschijnlijk aan geen dvd's gevonden te hebben) klik op je info toets of rechtermuisknop en kies films toevoegen.

Je krijgt dan een keuze om mappen toe te voegen om in te zoeken en om niet meer in te zoeken, en je kan dan lokale mappen kiesen, maar ook netwerk mappen als deze gedeeld zijn. Zodra je ze toevoegd komen binnen een paar minuten de dvd's in deze map te staan. En je kan ze openen en afspelen. Je hoeft geen Naamfilmmap => VIDEO_TS / AUDIO_TS => Dvd bestanden (video_ts + bup)
Gewoon de dvd bestanden in de map met de naam van de film is voldoende.

Tip 1: wil je de cover zien van de dvd, download een jpg van de film en noem deze "folder" en plaats hem in de map waar je films instaan en deze verschijnen in je dvd map.

Tip 2: heb je teveelfilms en wil je gewoon snel de namen zien, klik infotoets of rechtermuis knop en kies daar list/lijst. Je krijgt alleen de namen van de films te zien.

Verwijderd

Schitterend !! Bedankt

Maar heb nu volgend probleempje ontdekt.
Wanneer ik één van die dvd wil branden voor een vriend of kennis of om eigen collectie uit te breiden dan vind mediacenter opnieuw geen files als ik de desbreffende map selecteer.
Heb jij of iemand een oplossing hiervoor ??

Mercikes op voorhand

Mullie

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:11:
1. open register

2. ga naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\Settings\DvdSettings

6. Ga naar deze map (hij geeft waarschijnlijk aan geen dvd's gevonden te hebben) klik op je info toets of rechtermuisknop en kies films toevoegen.

Je krijgt dan een keuze om mappen toe te voegen om in te zoeken en om niet meer in te zoeken, en je kan dan lokale mappen kiesen, maar ook netwerk mappen als deze gedeeld zijn. Zodra je ze toevoegd komen binnen een paar minuten de dvd's in deze map te staan. En je kan ze openen en afspelen. Je hoeft geen Naamfilmmap => VIDEO_TS / AUDIO_TS => Dvd bestanden (video_ts + bup)

Tip 1: wil je de cover zien van de dvd, download een jpg van de film en noem deze "folder" en plaats hem in de map waar je films instaan en deze verschijnen in je dvd map.

Tip 2: heb je teveelfilms en wil je gewoon snel de namen zien, klik infotoets of rechtermuis knop en kies daar list/lijst. Je krijgt alleen de namen van de films te zien.
Ik heb dit geprobeerd en krijg inderdaad een overzicht van de films in uit de mappen die ik toevoeg alleen krijg ik steeds :

DVD-fout
Deze dvd kan niet worden afgespeeld. Start windows media center opnieuw en plaats de dvd opnieuw.

Enig idee?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Die laatste melding krijg ik ook. Denk het probleem te hebben gevonden daarvoor: Alles wat op een externe HD staat (FAT32) krijgt die melding. Alles op een interne HD (NTFS) speelt wel.

Ik ga nog ff wat verder zoekwerk verrichten.

Edit: inmiddels de externe schijf geconverteerd naar NTFS. Werkt nog steeds niet.
Iemand suggesties om DVDs (lees: VIDEO_TS) vanaf een usb drive te laten spelen?

Edit: Google helpt mij niet verder.... ben daarom maar zo vrij geweest om dit aan Microsoft te vragen >:) Kijken hoe ze reageren.

[ Voor 39% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-06-2007 01:23 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 24 juni 2007 @ 00:58:
Die laatste melding krijg ik ook. Denk het probleem te hebben gevonden daarvoor: Alles wat op een externe HD staat (FAT32) krijgt die melding. Alles op een interne HD (NTFS) speelt wel.

Ik ga nog ff wat verder zoekwerk verrichten.

Edit: inmiddels de externe schijf geconverteerd naar NTFS. Werkt nog steeds niet.
Iemand suggesties om DVDs (lees: VIDEO_TS) vanaf een usb drive te laten spelen?

Edit: Google helpt mij niet verder.... ben daarom maar zo vrij geweest om dit aan Microsoft te vragen >:) Kijken hoe ze reageren.
Ik kom net tot dezelfde conclusie :D Op m'n interne hd's werkt het perfect maar juist vanaf m'n 320 gig externe usb schijf niet :(.

Keep me updated dan zoek ik nog even verder :)

• A3_h
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 16:37
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:55:
[...]

Ik kom net tot dezelfde conclusie :D Op m'n interne hd's werkt het perfect maar juist vanaf m'n 320 gig externe usb schijf niet :(.

Keep me updated dan zoek ik nog even verder :)
Mmm hier het probleem dat nadat ik 1 dvd heb afgespeeld en tweede dvd ervoor zorgt dat media center crashed en opnieuw moet worden opgestart. Start ik daarna de 2de dvd op van de harddisk geen probleem. Stop ik wederom deze dvd en start dan een willekeurige dvd op weer hetzelfde probleem.

Kortom een vaag probleem

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Inmiddels heb ik van MS een reactie gehad: u moet even bellen want het is een technische vraag...
Ok, ik bellen. Willen ze me niet verder helpen want ik heb een OEM versie.....

Iemand hier een retail versie die de moeite wil nemen om te bellen (020-5001500)?

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:42:
Inmiddels heb ik van MS een reactie gehad: u moet even bellen want het is een technische vraag...

Iemand hier een retail versie die de moeite wil nemen om te bellen (020-5001500)?
Wat een ***shit zeg. Lekkere service, van mijn versie worden ze helemaal niet blij O-)

Verwijderd

Topicstarter
Reactie op de problemen.

Loopt media center vast na het starten van een 2e dvd film is de oplossing simpel.
druk eerst op stop, zodat de dvd niet meer wordt afgespeeld en start daarna de volgende film.
Ik herkende het probleem, maar heb gelijk de oplossing gevonde...

2e probleem dat je geen film kan afspelen van een usb harde schijf, ik heb die foutmeldingen ook gehad. maar net het nog geprobeerd en heb geen enkel probleem ermee.

- probeer beide pc's te herstarten mischien helpt dit.
- maak een netwerk verbinding aan met deze map (zodat hij als lokale schijf wordt gezien, en voeg deze ook in dvd map toe
- mischien update van dvd encoder nodig

(ikzelf heb geen last van het probleem, en beide pc's zijn net allebij herstart)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:42:

Schopje

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

echt niemand die dit probleem herkend én een retail versie van vista heeft én ff wil bellen?

Verwijderd

Ik heb de map met films op m'n USB HD nu gedeeld staan en op die manier kan ik ze wel kijken in Media Center. Op deze manier werkt het prima!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gaan we ff proberen als ik een nieuw mobo/cpu e.d. heb. De oude heeft de geest gegeven en t is nu ff tot aan het eind van de maand wachten voor de upgrade komt. Tnx in advance

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
Hmmm, was al een tijdje op zoek naar oplossing hiervoor.
Helaas werkt dit truukje bij mij ook niet.
(medion md8822 met vista premium)

Ik krijg nu de optie dvd's erbij maar zodra ik deze wil openen crashed media center.
Iemand hier ervaring mee ?

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 17:39
1. open register

Vaag...ik HAD eerst een "DVD" optie in Vista Medie Center, maar die ben ik sinds een tijdje kwijt. Deze fix brengt m niet terug.

En afspelen van DVDfiles vanaf NTFS HD werkt bij mij niet.

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:14
Bij mij ziet mediacenter geen DVD-bestanden staan, zelfs na het register aangepast te hebben.
In mediacenter zie ik wel de knop DVD staan maar kan geen films toevoegen :?

Wat maakt microsoft het toch allemaal moeilijk :(
stefijn schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:12:
[...]

Vaag...ik HAD eerst een "DVD" optie in Vista Medie Center, maar die ben ik sinds een tijdje kwijt. Deze fix brengt m niet terug.

En afspelen van DVDfiles vanaf NTFS HD werkt bij mij niet.

• Stefke
Het werkt nu wel allemaal:
- DVDs-knop
- DVD files afspelen
- browsen en DVDimages plaatsen

Ik heb sinds gisteren eigenlijk niks gedaan, dus vreemd...

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen met aansluiten USB drive. Kan wel makkelijk de films in media center toevoegen en zien, maar niet afspelen als ze op de USB drive staan, wel als ze op de harddisk intern staan.
Is er nu een werkende oplossing?

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 20:40
Gebruik zelf al tijden My Movies 2 om films op een NAS, HD, USB harddisk af te spelen. Samen met powerdvd, ffdshow lukt het ook om HD films netjes af te spelen.

Zie: http://www.mymovies.dk/. Daarnaast een heerlijk programma om je movie collectie te beheren.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Verwijderd

jschoorl2 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:26:
Gebruik zelf al tijden My Movies 2 om films op een NAS, HD, USB harddisk af te spelen. Samen met powerdvd, ffdshow lukt het ook om HD films netjes af te spelen.

Zie: http://www.mymovies.dk/. Daarnaast een heerlijk programma om je movie collectie te beheren.
Heb ook My Movies geprobeerd en ook dan problemen in Vista Windows media Center, werk je hier ook mee of alleen via My Movies?

edit: het lukt nu, oplossing is om de externe harddisk te delen en dan als netwerk drive toe te wijzen, vervolgens in Media Center files toevoegen vanuit de netwerkdrive.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 22:51 ]

Verwijderd

Is er ook een oplossing om in Vista Media center direct .iso files af te spelen (zonder eerst per file te moeten mounten met deamon oid), dit scheelt mij nl veel werk in het omzetten van iso naar vob files.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet zonder drive emulatie en een filesystem filter te installeren - en dat is nou net hetgene wat die tools doen ;)

ps: als je de laatste bent die gepost heeft in een topic, probeer dan te vermijden een monoloog op te starten en pas je post aan met je extra vraag :)

[ Voor 39% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2008 17:24 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Dus er is geen manier, om in het media center een optie te openen dan al mijn ISO DVD's zien staan vervolgens eentje te kiezen die automatisch gemount wordt dan?

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Stefke
Operations schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:51:
Dus er is geen manier, om in het media center een optie te openen dan al mijn ISO DVD's zien staan vervolgens eentje te kiezen die automatisch gemount wordt dan?
Ik weet het niet zeker, maar dat zou moeten kunnen, volgens onderstaand draadje, met My Movies (dat hierboven genoemd wordt). Heb het niet geprobeerd, misschien dat degenen hierboven die My Movies gebruiken dat weten.

Zie dit draadje:
http://www.daemon-tools.c...tools-htpc-mce-t6159.html

En de link:
http://www.mymovies.dk/home.aspx

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een Linksys DMA2200 en wil hier ook mijn DVDs op kunnen bekijken, als ik het register aanpas zoals beschreven werkt dit netjes op m'n mediacenter.

Op m'n extender (Linksys DMA 2200) is de nieuw toegevoegde optie helaas niet te zien....

Iemand een optie??

Verwijderd

kan je dit nog ff uitleggen, want dit lukt niet

thx

A

Verwijderd

Het is me gelukt om video_ts mappen in media center getoond te krijgen (vista ultimate) door de registry aanpassing door te voeren en daarna de ts map in de standaard videos map van windows te plaatsen. Eigenlijk, ik heb de standaard video map verplaatst naar mijn schijf met alle films. Helemaal blij.... maar ik wilde dit dus eigenlijk op mijn xbox 360. Helaas zie ik de dvd's daar nog niet in media center naar voren komen..... iemand enig idee???

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:22

dollyking

duck tape

edit dubbel

[ Voor 90% gewijzigd door dollyking op 29-02-2008 20:51 ]

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:22

dollyking

duck tape

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:39:
[...]

kan je dit nog ff uitleggen, want dit lukt niet

thx

A
wat is je probleem, een jpeg plaatje van de hoes "folder" noemen. en deze in de map plaatsen waar de .TS bestanden staan.
dit moet je dus doen waar je de films hebt staan, dit kan niet in MCE zelf.

Verwijderd

Mooi zo! Met mijn Vista MCE kan ik met bovenstaande oplossing video_ts films bekijken...
(Bij mij crasht MCE ook als ik een nieuwe film opstart zonder de vorige te stoppen.)

Bedankt! _/-\o_

Offtopic:
Nu eens kijken hoe ik de Media extender op mijn Xbox 360 zover krijg dat deze ook video_ts films afspeelt.
Misschien dat iemand weet hoe dat werkt? O-)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:44:
Mooi zo! Met mijn Vista MCE kan ik met bovenstaande oplossing video_ts films bekijken...
(Bij mij crasht MCE ook als ik een nieuwe film opstart zonder de vorige te stoppen.)
Ja, bij mij ook. Snap niet dat zo'n fout erin blijft zitten. Dacht eerst dat het door codec packs kwam dus Vista maar weer eens schoon geinstalleerd met een SP1 dvd'tje, maar MC klapt er gewoon vrolijk uit zogauw je een andere dvd selecteert terijl er nog een op de achtergrond draait. Dacht al dat het aan mij lag want er is niet veel over te vinden, ook het versturen van de error reports naar MS levert niks op. Moet er trouwens bijzeggen dat sinds ik TV Pack 2008 erop gezet heb het nu wel goed gaat.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

'tis dan ook een unsupported registry hack ;)

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 22:44

tim427

Turbulence!

Offtopic:
Nu eens kijken hoe ik de Media extender op mijn Xbox 360 zover krijg dat deze ook video_ts films afspeelt.
Misschien dat iemand weet hoe dat werkt? O-)
Is het al gelukt? Ben wel benieuwd?

Het schijnt dan XBOX 360 Extender WEL iso's afspeeld :? maar nog niet geprobeerd..

Verwijderd

hey hey,

Ik heb net de 360 gekocht en wil hem als extender gebruiken. Ik heb net de aanpassing al gemaakt in de regedit zodat de optie dvds in de mce erbij komt. Dit werkt perfect.
Alleen op mn 360 krijg ik deze optie er niet bij en kan dus die dvds niet afspelen.
Iemand een oplossing hiervoor?

groetjes jaap
Pagina: 1