Goedemorgen,
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe pc.
Daarop heb ik windows XP Professional geinstalleerd. Na alle drivers te hebben geinstalleerd startte ik hem opnieuw op. Bij het blauwe scherm met welkom doet ie er extreem lang over om verder te gaan. Dan zie je de achtergrond maar verder niets. Hier blijft ie vastzitten.
Als ik hem opnieuw opstart doet ie gewoon weer hetzelfde.
Omdat er nog niets bijzonders opzat heb ik windows nog een keer geinstalleerd. Maar nu precies hetzelfde probleem.
De eerste 2 keren doet hij het wel, maar daarna blijft ie haken.
Na 10 minuten kan ik wel taakbeheer tevoorschijn halen. Als ik explorer.exe opnieuw start doet ie niets.
Hebben jullie misschien een idee hoe dit verholpen kan worden? Ik heb al wel gezocht, maar kon niet echt een vergelijkend probleem vinden.
Specs:
MSI K9N Neo
AMD Athlon 64 X2 5600+
Geil 1 Gb DDR2 PC-5300 3-4-4-8
Ati Radeon X1950 XT 256 Mb
Seagate Barracuda 7200.10 250 Gb 16 Mb
Creative Audigy SE
Huntkey 400 watt
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe pc.
Daarop heb ik windows XP Professional geinstalleerd. Na alle drivers te hebben geinstalleerd startte ik hem opnieuw op. Bij het blauwe scherm met welkom doet ie er extreem lang over om verder te gaan. Dan zie je de achtergrond maar verder niets. Hier blijft ie vastzitten.
Als ik hem opnieuw opstart doet ie gewoon weer hetzelfde.
Omdat er nog niets bijzonders opzat heb ik windows nog een keer geinstalleerd. Maar nu precies hetzelfde probleem.
De eerste 2 keren doet hij het wel, maar daarna blijft ie haken.
Na 10 minuten kan ik wel taakbeheer tevoorschijn halen. Als ik explorer.exe opnieuw start doet ie niets.
Hebben jullie misschien een idee hoe dit verholpen kan worden? Ik heb al wel gezocht, maar kon niet echt een vergelijkend probleem vinden.
Specs:
MSI K9N Neo
AMD Athlon 64 X2 5600+
Geil 1 Gb DDR2 PC-5300 3-4-4-8
Ati Radeon X1950 XT 256 Mb
Seagate Barracuda 7200.10 250 Gb 16 Mb
Creative Audigy SE
Huntkey 400 watt