Ik draai thuis MCE 2005, in mijn PC zit 1 DVD brander.
Meestal download ik images van DVD's welke ik dan wil afspelen op mijn Media Center.
Het probleem is als volgt.. als ik in totaal 4 DVD's gemount heb, dan kan ik niet kiezen welke DVD afgespeeld moet worden..
Ik bedenk me net dat ik nog een probleem heb.. Er is nergens een knopje om MCE af te sluiten en gewoon verder te werken in Windows.. nu moet ik het iedere keer met de muis doen, maar als ik lekker in bed lig.. en ik wil MCE afsluiten, dan vind ik dat dat ook moet kunnen met de afstandbediening. (En zonder de PC in de stand-by te zetten)
Ik heb google al afgespeurd, en heel tweakers doorgelezen, the greenbutton en de groene knop ben ik ook al langsgeweest, maar het lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem. Of de enige die zich eraan stoort.
Is er hier misschien iemand die me helpen kan?
Voor mijn systeem specs, een schaamteloze copy uit het MCE configuratie topic (waar dezelfde vraag staat, maar waar eigenlijk niemand naar kijkt als ik het topic zo een beetje doorlees)
Meestal download ik images van DVD's welke ik dan wil afspelen op mijn Media Center.
Het probleem is als volgt.. als ik in totaal 4 DVD's gemount heb, dan kan ik niet kiezen welke DVD afgespeeld moet worden..
Ik bedenk me net dat ik nog een probleem heb.. Er is nergens een knopje om MCE af te sluiten en gewoon verder te werken in Windows.. nu moet ik het iedere keer met de muis doen, maar als ik lekker in bed lig.. en ik wil MCE afsluiten, dan vind ik dat dat ook moet kunnen met de afstandbediening. (En zonder de PC in de stand-by te zetten)
Ik heb google al afgespeurd, en heel tweakers doorgelezen, the greenbutton en de groene knop ben ik ook al langsgeweest, maar het lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem. Of de enige die zich eraan stoort.
Is er hier misschien iemand die me helpen kan?
Voor mijn systeem specs, een schaamteloze copy uit het MCE configuratie topic (waar dezelfde vraag staat, maar waar eigenlijk niemand naar kijkt als ik het topic zo een beetje doorlees)
![]() | |
| Besturingssysteem | Windows MCE 2005 |
| Moederbord | Asus A8NE |
| Behuizing (Eventueel) | Coolermaster Cavalier 3 |
| Netwerkkaart | Linksys WMP54g (draadloos) |
| Modem | pfff.. |
| Geheugen | 2x 512MB DDR SDRAM |
| Harde Schijf/Schijven | 1x WD 200GB 1x Samsung 400GB |
| Videokaart | Nu nog een passieve Geforce 6200, vanaf overmorgen (hoop ik) een passieve Geforce 8600GT |
| TV-Kaart(en) | Hauppauge PVR150-MCE |
| Monitor(en) | Samsung 226BW 22" |
| Televisie + Aansluiting | Geen aparte TV, gewoon kabel via Essent |
| Geluidskaart | Onboard |
| Speakers | trust 5.1 setje |
| Eventuele HiFi-componenten | none |
| Toetsenbord | setje van Trust volgens mij |
| Muis | setje van Trust volgens mij |
| Afstandsbediening | MCE ding dat bij de TV-kaart zat |
| DVD-Decoder | K-lite codec pack |
| Optical Drives | Benq DVD brander (weet het typenummer niet) |
[ Voor 43% gewijzigd door St@m op 11-06-2007 10:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels