[Ubuntu/Feisty/MPlayer]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Ok, ik zit dus met een probleempje. Ik heb dus 2 weken geleden de overstap naar Ubuntu Feisty Fawn gemaakt en dat gaat redelijk goed, pas 1 keer een reinstall hoeven doen. Maar nu zit ik met het probleem, Na het installeren van MPlayer + Font + Codecs + Skin gaat het fout. Als ik in de console MPlayer start, dus met gmplayer, kan ik wel video's openen en spelen, maar het geluid kraakt ongeloofelijk. Maar mijn geluid met Totem mediaplayer is prima. Iemand een idee waar het aan ligt, of mischien zelf ook al gehad? Ik denk namelijk zelf dat het aan de sound codec ligt, maar if so, dan weet ik nog niet hoe die te vervangen. Hulp zou fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Google is ook zo moeilijk...

Hint: mplayer sound quality feisty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
*Kuch* Ik had moeten zeggen dat ik al gegoogled had, maar heb jij uberhaupt wel gekeken wat de zoekresultaten inhouden? Daar staat 0,noppes aan nuttige info voor mij in. Ik waardeer je hulp, maar vind je reply een beetje crú (verkeerd woordgebruik) vreemd

[ Voor 7% gewijzigd door Peeetr op 11-06-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Geef eens een screenshotje van alsamixer (een terminal openen --> alsamixer) en de mplayer sound settings (uploaden kan op http://omploader.org).

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar NOS

CSA > NOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
Ik zal em vanavond even uploaden, maar waarom is deze gemoved? Het gaat toch over software...niet over OS's
Pagina: 1