Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 10:01

tazitiz

dbprutser

Topicstarter
inleiding - op de motor heb ik een versterker en een set speakers zitten welke door de fabrikant zijn geleverd. hierbij heb ik in een waterdicht en afsluitbaar vak een 3.5 mm jack en een sigerettenaanstekeraansluiting.

nu ben ik op zoek naar een mp3 player die:
1 oplaadbaar is
2 fm radio heeft (ik heb een jack plug verlengkabel ertussen gezet waardoor de radio ontvangst redelijk is)
3 als er stroom op de oplader staat dat de mp3 speler :
a door blijft spelen
b als ie uit stond opstart en begint te spelen

wie heeft er een mp3 apparaat die hieraan voldoet of weet welke dat is? ik zoek me al een tijdje het rambam maar na enkele miskopen bij de mediamarkt heb ik te vaak een ritje door de file zonder muziek en vanochtend stond me er toch een file.....

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Heb je goed gezocht?
Ik heb deze:
http://www.mp3shop.nl/pro...won-iaudio-x5l-30-gb.html

En die doet dat.

Deze ook.. :

http://www.mp3shop.nl/pro...tive-zen-v-plus-4-gb.html

Ligt aan je budget.

Verwijderd

tazitiz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:21:
nu ben ik op zoek naar een mp3 player die:
1 oplaadbaar is
2 fm radio heeft (ik heb een jack plug verlengkabel ertussen gezet waardoor de radio ontvangst redelijk is)
3 als er stroom op de oplader staat dat de mp3 speler :
a door blijft spelen
b als ie uit stond opstart en begint te spelen

wie heeft er een mp3 apparaat die hieraan voldoet of weet welke dat is? ik zoek me al een tijdje het rambam maar na enkele miskopen bij de mediamarkt heb ik te vaak een ritje door de file zonder muziek en vanochtend stond me er toch een file.....
Samsung YP-K3

1: Opladen ná +/- 25 uur spelen
2: FM Radio: Ja! Én met redelijke/goede ontvangst
3A: Opladen en spelen: Néé, helaas. Maar met de extreme accuduur ook niet snel nodig.
3B: Opstarten en speelt vanaf het punt dat je 'm uit hebt gezet.

Mijn ervaring: Perfect apparaatje, handig en klein.
Accuduur én geluidskwalitiet zijn mijn overwegingen geweest om tot aanschaf over te gaan.

Nadeel: Accu alleen met PC (USB) op te laden, anders moet je een extra lader kopen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afbeeldingslocatie: http://www.dapreview.net/e107_themes/dapreview_8.4/images/dapdb_logo.jpg

Alstu :)

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 10:01

tazitiz

dbprutser

Topicstarter
Hee bedankt voor de reacties,
maar het belangrijkste natuurlijk is bij beide toestellen niet zo:

het mp3 apparaat zit in het afgesloten vakje in mijn motor en is aangesloten via de jack op de versterker en via de sigarettenaansteker op de oplader.
het mp3 apparaat staat uit.
de motor staat uit
ik zet mijn motor aan
de 12v aansluiting krijgt stroom
ik zet de versterker aan

en dan gebeurt er niets.

dan moet de motor uit, sleutel uit het slot, stuur moet helemaal naar rechts en het afgesloten vakje ontsluiten en de mp3 speler eruit vissen en dan met natte handschoenen aan de mp3 speler opstarten klepje dicht sleutel in het contact (met handschoenen aan gaat dat enorm irritant) motor starten en verder rijden.

dit is erg irritant. ook omdat ik nu 4 mp3 spelers heb gekocht die òf uitgaan als er stroom op komt te staan òf omdat ze allemaal niet aangaan en beginnen te spelen als de oplader stroom begint te geven.

hierop is ook bijna niet te zoeken want wat ik wil is natuurlijk weer alleen voor mijn situatie van belang. (klaag klaag klaag)

Niemand met een ervaring op dit gebied die mij hier mee kan verblijden?

[ Voor 0% gewijzigd door tazitiz op 15-06-2007 15:42 . Reden: typo ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Mijn Archos Gmini500 gaat wel aan op het moment dat er stroom op komt, maar automagisch beginnen met spelen doet hij echt niet.
Denk ook niet dat er spelers zijn die dat doen. Het is namelijk absoluut niet nodig om dat te kunnen voor draagbare spelers. Als er spelers zijn voor op de motor speciaal, dan zou het wel kunnen waarschijnlijk.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Je zou nog naar een speler kunnen kijken met een lange accuduur die nadat er stroom opgezet wordt gewoon door blijft spelen. Er van uit gaande dat je hem elke dag tweemaal bijlaadt, en er dagelijks mee rijdt, kun je hem aan het begin van de week aanzetten en continu door laten spelen tot het eind van de week.
Iaudio heeft wel een paar spelers die dat kunnen denk ik. Zelf heb ik de F2 en die lijkt in ieder geval wel door te spelen als je er stroom op zet. Het zal wel niet bevoordelijk zijn voor de levensduur van je MP3 speler, maar als die flash geheugen gebruikt moet hij het toch wel een tijd uit houden zo.
Pagina: 1