Toon posts:

Errors, tijdens booten geen keyboard om bios/backup in

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Vorrige week kon ik eindelijk mijn nieuwe systeem ophalen. e6600m, 2 x seagate barracuda op raid0, 8800gtx, 4gb geil pc2 8500 ram op een p35-dq6 mobo in een antec p182.

Nu ging het gister van kwaad naar erger, van 1 simpele vastloper tijdens command and conquer 3 naar blauwe schermen tijdens het opstarten van windows. Windows laad nu wel weer redelijk maar hij blijft vastlopen tijdens c&c3 en afentoe nogsteeds een blauw scherm. Nu dacht ik misschien is het slim om een beroep te doen op de backup. Maar ik kan dus tijdens het opstarten mijn keyboard niet gebruiken. Dus kan me bios of phoenix niet in. Word hier helemaal gek van!

En kan potverdorrie ook zien dat me fan van me koeler niet draait... hijs wel temperatuur gestuurd maar ik neem aan dat het niet zo koud kan zijn dat hij stilstaat. ( scythe infinity ).

Ook fijn, mag de kast niet open maken omdat ik dan m`n garantie verlies.

Mvg,

de Groot

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heeft het weinig zin om in Windows Clients een topic te openen toch? :)

Ik mis daarnaast ook nogal wat je zelf tot nu toe hebt uitgezocht, de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en de Windows XP en 2000 BSOD guide zijn goede beginpunten die ik in je verhaal niet tegenkom.

Bovendien: als je je BIOS niet in kan omdat je keyboard niet werkt, is dat ook geen Windows probleem, maar een BIOS setting waardoor legacy USB support bijvoorbeeld uit staat.

Als je je kast niet mag openmaken ivm garantie, zou ik lekker de winkel dit laten fixen.

[ Voor 25% gewijzigd door alt-92 op 11-06-2007 06:42 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.