Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is dit de Palm Gandolf?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is dit de nieuwe Treo Smartphone van Palm? De foto’s zijn in ieder geval vaag genoeg om nep te zijn. Het apparaat zou een scherm hebben van 320 x 240. Een camera, Bluetooth en een Micro SD slot zouden (uiteraard) ook niet ontbreken. Op de kleurenfoto lijkt het erop dat Windows Mobile Standard op de Gandolf draait, wat een kleine revolutie voor Palm zou zijn. Als we de geruchten moeten geloven komt de Palm Gandolf in het vierde kwartaal op de markt.

Afbeeldingslocatie: http://www.yournextmobile.nl/wp-content/uploads/2007/06/gandolf1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yournextmobile.nl/wp-content/uploads/2007/06/gandolf2.jpg

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als ze met die specs komen zijn ze imho 'n jaar te laat zeg :X
Geen VGA-scherm, geen indrukwekkende specs, gewoon standaard voor 'n PDA!?

Ok leuk dat Palm op Windows gaat draaien, maar dan nog -O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Op die tweede foto staat geen Windows mobile, maar wireless mobile in case you didn't notice ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Had ik door, draag 'n B) Ik baseerde me op:
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:37:
Op de kleurenfoto lijkt het erop dat Windows Mobile Standard op de Gandolf draait,

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Palm op Windows Mobile draaien? Ow, je bedoelt de 700w, de 700wx, de 750?
Het is dus helemaal niet revolutionair dat Palm een device heeft dat op Windows Mobile draait, dat hebben ze al weer een hele tijd. Nou is het wel zo dat dit voor hun smartphone was en niet voor hun gewone PDA's maar om dat nou revolutionair te noemen..nee, dan moet je wel de afgelopen 2 jaar onder een steen hebben geleefd.

De tweede foto (de zwart/wit versie) laat overduidelijk het startup scherm zien van de Treo 650. Die is inmiddels al weer veranderd in de nieuwe devices en is een enorme verbetering. Ze gaan echt niet meer terug naar de oude versie. Overigens draait de Treo 650 PalmOS Garnet en geen Windows Mobile dus die 2e foto is niet van een WM device.

Het ziet eruit als voorlopers van de 650 en de 700w als je het mij vraagt.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45

RSpliet

*blink*

Het tweede plaatje is een slechte soep, het beeld staat niet evenwijdig aan de randen. Die eerste mag dan wel geloofwaardiger zijn, t is niet echt n Palm design. Daarnaast hoopt de halve community dat ze toch eens met ALP of hun interne Linux-brouwsel zouden komen, niemand zit te wachten op nog een Windows speler, en PalmOS is écht EOL.

Schaadt het niet, dan baat het niet

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik had begrepen dat dit toestel een vrij lage lanceerprijs zou krijgen om zo een bredere markt aan te boren. Ik denk dat het juist een goede zaak is om toestellen te lanceren die niet direct high end zijn, maar wel betaalbaar en geschikter voor een grotere groep. HTC S310 bijv.
(provided dat dit niet fake is hè...)

[ Voor 6% gewijzigd door trimakassi op 11-06-2007 01:40 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook iets gehoord over 200 dollar. Zou inderdaad redelijk betaalbaar zijn.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ppl schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:49:
Palm op Windows Mobile draaien? Ow, je bedoelt de 700w, de 700wx, de 750?
Het is dus helemaal niet revolutionair dat Palm een device heeft dat op Windows Mobile draait, dat hebben ze al weer een hele tijd. Nou is het wel zo dat dit voor hun smartphone was en niet voor hun gewone PDA's maar om dat nou revolutionair te noemen..nee, dan moet je wel de afgelopen 2 jaar onder een steen hebben geleefd.
Misschien moet je zelf even wakker worden. O+

Het gaat hier om Windows Mobile Standard, de touchscreenloze versie. Palm heeft nog nooit WM Standard gebruikt, laat staan een touchscreenloze handheld of smartphone gelanceerd.

Alors.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topics enkel gebaseerd op geruchten zijn hier niet echt te bedoeling. Topics worden pas gestart wanneer er concrete informatie beschikbaar is. Dan pas kan er echte discussie plaatsvinden in plaats van verwachtingen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.