2e hands SA apparatuur, wat is het waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Heejz, ik kan waarschijnlijk binnenkort een SA setje kopen, en ik vroeg me af wat dat ongeveer waard was, de precieze specs heb ik niet, maar dit is het:

4x 18" W-Bin
4x mid-hoorn
4x bullet hoog

Ik geloof dat het een ouder type performer setjes zijn.

wat is dit nog waard denken jullie, als ik meer specs heb zal ik ze ff posten.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

SA=Stage Accompany. als het alleen de bins zijn(zonder speakers dus) is het niet meer waard dan brandhout. als er wel speakers in zitten "kijk" dan of ze nog goed zijn, nieuwe,vooral de bass, kosten een fortuin.

Verwijderd

Als er spekaers inzitten, ben je best een rijk man geloof ik!

Ik geloof trouwens ook dat Jag nog een leuk top/midden kastje zocht...

Maar misschien past dit niet moot bij zijn EAW'z....

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik wil geen bullits hebben, alhoewel SA ook goede hoorns heeft. Ik ben eigenlijk meer opzoek naar een setje LAs van EAW ofzo.

Zowel bullits als die compression drivers zijn behoorlijk duur. Een goede compression driver kost net zoveel als een grote woofer. Maar zitten er geen x-overs en power amps bij?

Als ik dit zo lees, dan zou ik iets 2500 a 3000 schatten, dan moeten er wel overal drivers inzitten.

Jag

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
uiteraard met speakers (in goede staat)

duh. daarom dacht ik ook, ik koop het wel, het komt uit het jongerencentrum waar ik altijd ben.

maarre, 3000,-- voor het gehele setje, alles in 100% conditie (met speakers dus) is goede prijs? het koste dik 15.000 nieuw

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Na, ik vergelijk het eigenlijk met custom made spullen, 3K is misschien te weinig. Digifiel kan je beter vertellen wat het waard is. En je kan ook zelf wel even kijken op www.heuff.nl en dan bij de vraag en aanbod.

Jag
Pagina: 1