10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
SA=Stage Accompany. als het alleen de bins zijn(zonder speakers dus) is het niet meer waard dan brandhout. als er wel speakers in zitten "kijk" dan of ze nog goed zijn, nieuwe,vooral de bass, kosten een fortuin.
Verwijderd
Als er spekaers inzitten, ben je best een rijk man geloof ik!
Ik geloof trouwens ook dat Jag nog een leuk top/midden kastje zocht...
Maar misschien past dit niet moot bij zijn EAW'z....
Ik geloof trouwens ook dat Jag nog een leuk top/midden kastje zocht...
Maar misschien past dit niet moot bij zijn EAW'z....
Ik wil geen bullits hebben, alhoewel SA ook goede hoorns heeft. Ik ben eigenlijk meer opzoek naar een setje LAs van EAW ofzo.
Zowel bullits als die compression drivers zijn behoorlijk duur. Een goede compression driver kost net zoveel als een grote woofer. Maar zitten er geen x-overs en power amps bij?
Als ik dit zo lees, dan zou ik iets 2500 a 3000 schatten, dan moeten er wel overal drivers inzitten.
Jag
Zowel bullits als die compression drivers zijn behoorlijk duur. Een goede compression driver kost net zoveel als een grote woofer. Maar zitten er geen x-overs en power amps bij?
Als ik dit zo lees, dan zou ik iets 2500 a 3000 schatten, dan moeten er wel overal drivers inzitten.
Jag
uiteraard met speakers (in goede staat)
duh. daarom dacht ik ook, ik koop het wel, het komt uit het jongerencentrum waar ik altijd ben.
maarre, 3000,-- voor het gehele setje, alles in 100% conditie (met speakers dus) is goede prijs? het koste dik 15.000 nieuw
duh. daarom dacht ik ook, ik koop het wel, het komt uit het jongerencentrum waar ik altijd ben.
maarre, 3000,-- voor het gehele setje, alles in 100% conditie (met speakers dus) is goede prijs? het koste dik 15.000 nieuw
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Na, ik vergelijk het eigenlijk met custom made spullen, 3K is misschien te weinig. Digifiel kan je beter vertellen wat het waard is. En je kan ook zelf wel even kijken op www.heuff.nl en dan bij de vraag en aanbod.
Jag
Jag
Pagina: 1