Edit:
Lees hier de fix voor onderstaand probleem.
Allereerst, het betreft hier een volledig legale versie (desondanks dat hij nog niet in Nederland in de winkels te verkrijgen is).
Volgens mij is het een redelijk bekende bug.. ik heb al gegoogled maar nog geen oplossing gevonden, echter wel meerdere mensen die met hetzelfde probleem kampen. Wanneer je het install scherm krijgt kun je kiezen voor "Customize Installation":

Vervolgens krijg je het onderstaande scherm en kies ik voor ""

Daarna krijg ik niks meer.. de exe, het process, killed zichzelf... (zonder foutmelding)
Wat ik heb gedaan:
- Run as Admin
- In services.msc Secondary Logon gerestart, en gedisabled (dit werd op diverse fora genoemt).
- Andere dir gepakt voor install (C:\Halo2)
Mijn Vista is trouwens ook gewoon geactiveerd.
Lees hier de fix voor onderstaand probleem.
Allereerst, het betreft hier een volledig legale versie (desondanks dat hij nog niet in Nederland in de winkels te verkrijgen is).
Volgens mij is het een redelijk bekende bug.. ik heb al gegoogled maar nog geen oplossing gevonden, echter wel meerdere mensen die met hetzelfde probleem kampen. Wanneer je het install scherm krijgt kun je kiezen voor "Customize Installation":

Vervolgens krijg je het onderstaande scherm en kies ik voor ""

Daarna krijg ik niks meer.. de exe, het process, killed zichzelf... (zonder foutmelding)
Wat ik heb gedaan:
- Run as Admin
- In services.msc Secondary Logon gerestart, en gedisabled (dit werd op diverse fora genoemt).
- Andere dir gepakt voor install (C:\Halo2)
Mijn Vista is trouwens ook gewoon geactiveerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 10-06-2007 23:24 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264