marktplaats niet via @home te bereiken

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
zit met het volgende

@home lijntje liggen hier maar kan geen verbinding met marktplaats krijgen.
ik kan wel pingen gewoon normale snelheid (rond de 20 ms op een laptop verbonden via wifi)

de vaste pc kan ook geen verbinding maken met marktplaats. de rest van het de rest van de internet pagina's doen het wel gewoon. super vreemd probleem dus.

heb al in de draadloze netwerk router gekeken maar daar stond bij BLOCKING WEBSITE'S helemaal niets. ook al meerder keren de router en modem gereset. zonder resultaat. waar kan dit aanliggen?

ook heb ik met zowel IE7 als FireFox 2 geprobeerd beiden keren zonder resultaat. hiervoor werkte alles gewoon.

hoop dat jullie wat weten.. alvast bedankt

Bedankt alvast

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Kom je wel op http://213.244.166.166? Zoniet, voer dan een traceroute naar 213.244.166.166 uit...

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 11:46
@home heeft wel is gedonder met hun DNS dus probeer is de DNS servers van @home in je netwerkkaart te zetten.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Verwijderd

je kunt es proberen om ie7 te vervangen voor ie6(bij kpn nog wel eens een probleem...)

Verwijderd

De volgende problemen kunnen zich voordoen:
- Melding 'page not found'
- Knoppen in linkermenu werken niet
- Alleen het middelste frame is zichtbaar

De meeste problemen met Internet Explorer 7 in combinatie met Marktplaats.nl worden veroorzaakt door de beveiligingsinstellingen. U kunt Marktplaats.nl op de volgende manier toevoegen als vertrouwde site:
- Klik in de toolbar op 'Extra'
- Selecteer het tabblad 'Beveiliging'
- Klik op 'vertrouwde sites'
- Klik op 'website'
- Voeg Marktplaats.nl toe als vertrouwde website

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
oke, bedankt voor de respons.

was bij een oom van mij aan de hand dus ik zal van de week contact met hem opnemen

bij het benaderen via IE geeft hij dus compleet geen beeld een halve minuut staat er onderin wachten op www.marktplaats.nl

in Firefox geeft hij aan: de wachttijd is verstreken

in IE geeft hij aan: pagina niet bereikbaar

Bedankt alvast

Verwijderd

Ga eens na hoeveel DNS server je in je router hebt. Heb je er maar 1, dan heb je die lame-bug waarmee elke router danwel PC mee kampt met @Home.

Oplossing: Voer de volgende DNS servers handmatig either in je router of PC in:
Primary DNS : 213.51.129.37
Secondary DNS : 213.51.144.37
Pagina: 1