Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone abbonement verloopt bijna: opwaarderen?

Pagina: 1
Acties:

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Bijna 2 jaar geleden heb ik een Vodafone abbonement afgesloten, met een SE W800i en 200 belminuten voor €27,50 per maand. Deze maand verloopt dit abbonement en heb ik de keus om te verlengen. Ik dacht dat je zowel met 1 jaar als 2 jaar kan verlengen, maar ik weet niet meer wat de verschillen in aanbod zijn.

In principe blijf ik graag bij Vodafone, omdat ik er geen problemen mee heb ondervonden en ik vind de service uitstekend. Nu wil ik echter wel kunnen internetten op mijn mobiel, aangezien ik dagelijks in de trein zit. Vodafone heeft een internet abbonement voor €9,50 extra per maand.

Welke telefoon raden jullie mij aan i.c.m internet? Ik ga vooral msn'en en wat internet pagina's bezoeken. Het beeldscherm mag groot zijn, dus ik zal al te denken aan zo'n smartphone of MDA.

Is er ook ergens een overzicht van Vodafone te vinden welke toestellen beschikbaar zijn met een verlening van het abbonement?

Alvast hartelijk dank :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:54

Tys

Bel Vodafone morgen eens, offertes zijn op maat te maken met je eigen eisen.
En anders zijn er nog zat online shops die GSM met verlenging van abbo's verkopen.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 08:51
Ik denk dat je het beste een HTC S710(Vox) kan nemen. Klein, groot beeldscherm, toetsenbord en is een smartphone. Het apparaat heeft ook WiFi, voor als je in de tuin oid wil msnen ;)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Welke telefoon raden jullie mij aan i.c.m internet? Ik ga vooral msn'en en wat internet pagina's bezoeken. Het beeldscherm mag groot zijn, dus ik zal al te denken aan zo'n smartphone of MDA.
MDA`s zijn van T-Mobile, Vodafone heeft VPA`s ;)

Ik denk dat je inderdaad beter een smartphone kunt nemen omdat misschien de stap naar een pda vanaf een telefoon erg groot is. Een HTC S710 is daarom idd een prima toestel waarmee ik ook zou beginnen. Alleen jammer dat hij geen umts of hsdpa heeft omdat vodafone de volle snelheid aanbied voor die 10 euro. :)

• Barry|IA
DaannO schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:42:
[...]

MDA`s zijn van T-Mobile, Vodafone heeft VPA`s ;)

Ik denk dat je inderdaad beter een smartphone kunt nemen omdat misschien de stap naar een pda vanaf een telefoon erg groot is. Een HTC S710 is daarom idd een prima toestel waarmee ik ook zou beginnen. Alleen jammer dat hij geen umts of hsdpa heeft omdat vodafone de volle snelheid aanbied voor die 10 euro. :)
Dus zonder UMTS kan ik de volledige snelheid niet benutten?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• DaannO
Barry|IA schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:48:
[...]

Dus zonder UMTS kan ik de volledige snelheid niet benutten?
Sterker nog, zonder HSDPA kan je de volledige snelheid niet benutten. Jij haal max EDGE, maar dat ondersteunt vodafone niet, dus wordt het GPRS. Zie de tabel hier onder:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0a9f5d80648cdc3937e759e6f616fbdf/full.jpg
Processor

TI's OMAP™ 850, 201 MHz

Platform

Microsoft® Windows Mobile® 6 Standard

Memory

ROM: 128 MB
RAM: 64 MB SDRAM

Dimension

101.5 mm(L) x 50 mm(W) x 18.6 mm(T)

Weight

140g (with battery)

LCD Type

2.4” Transmissive LCD with white LED back light

Network

GSM/GPRS/EDGE Quad-band module
(850/900/1800/1900MHz)

Device Control

5-way Navigation Control

Keyboard

Sliding QWERTY keyboard for text input

Connectivity

Bluetooth® 2.0

Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g

HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB and audio jack in one)

Camera

2 mega-pixel CMOS imaging sensor
Audio

Built-in microphone and 3-in-1 speaker

Headphone: AMR/AAC/WAV/WMA/ MP3 codec
Battery

Rechargeable Lithium-ion Polymer battery
Capacity: 1050 mAh
Standby time: 175 hours
Talk time: Up to 7 hours
Expansion Slot

microSD™
AC Adapter

Voltage range/frequency: 100 - 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A

[ Voor 54% gewijzigd door DaannO op 11-06-2007 00:41 ]

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Staar je vooral niet al te blind op de Vodafone leuzen "zorgeloos mobiel internet" & "met de mobiele telefoon op het internet zoveel je maar wilt".

Zo zorgeloos is het zéker niet: je mag niet meer dan 50MB per maand verstoken!
Dus niet bepaald een flat-fee abonnement.

(Ik maak gebruik van T-Mobile's mobiel internet á € 9,50 / maand, en haal als niet-heavy-user makkelijk 60 á 70 MB per maand; Vodafone laat je -zo te zien- in het ongewisse wat die extra MB's gaan kosten)

• DaannO
schooierd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:50:
Staar je vooral niet al te blind op de Vodafone leuzen "zorgeloos mobiel internet" & "met de mobiele telefoon op het internet zoveel je maar wilt".

Zo zorgeloos is het zéker niet: je mag niet meer dan 50MB per maand verstoken!
Dus niet bepaald een flat-fee abonnement.

(Ik maak gebruik van T-Mobile's mobiel internet á € 9,50 / maand, en haal als niet-heavy-user makkelijk 60 á 70 MB per maand; Vodafone laat je -zo te zien- in het ongewisse wat die extra MB's gaan kosten)
Zat afgelopen maand boven de 200mb met vodafone, niets van ze gehoord en gewoon 10 euro betaald. ;)

In het data topic gaat die discussie verder. :)

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 18:42

Amiet01

Master_A

Ik heb bij de GSM-Shop in Den Haag de Nokia N73 gratis gekregen bij een 27,50 euro per maand abbo + 9,50 euro voor zorgeloos internet (anders kreeg ik geen 1ste half jaar korting en het toestel graits) en dit was dus een erg goeie actie (ook meer omdat ik vaste klant ben daar). Ik denk dat je het makkelijk kunt verlengen alleen ik ben nu overgestapt van KPN naar Vodafone, dus het kan zijn dat je extra moet bijbetalen.
Kijk anders gewoon ff op www.gsm-shop.nl

Master_A

• Barry|IA
Oke. Dan ga ik morgenmiddag eens langs de winkel om te kijken wat nou het voordeel is als ik bij Vodafone blijf. Ik moet zeggen dat ik hier altijd veel positiefs lees over T-mobile.

Misschien toch overstappen :)

Verwijderd

Ik zit ook te denken aan een abbo bij vodafone. De snelheid en dekking is gewoon erg goed (van het mobiel internet) en ik denk dat ze die 50mb fup niet lang vol gaan houden. Zal waarschijnlijk in de toekomst wel veranderen als ik alle posts zo lees. Daarnaast vind ik het prettig dat ze van die bundels hebben waaruit je alles betaals en op het moment hebben ze van die lekkere akties waarbij je het 1e jaar een hoop minder betaald!

• Barry|IA
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:20:
Ik zit ook te denken aan een abbo bij vodafone. De snelheid en dekking is gewoon erg goed (van het mobiel internet) en ik denk dat ze die 50mb fup niet lang vol gaan houden. Zal waarschijnlijk in de toekomst wel veranderen als ik alle posts zo lees. Daarnaast vind ik het prettig dat ze van die bundels hebben waaruit je alles betaals en op het moment hebben ze van die lekkere akties waarbij je het 1e jaar een hoop minder betaald!
Toen mijn abbonement 2 jaar geleden van start ging heb ik inderdaad het eerste halfjaar niks hoeven te betalen :)

Pagina: 1