Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Abn amro of Rabobank

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik zit momenteel bij de abn amro en dit bevalt goed, echter nu abn amro in zwaar weer is wil ik denk ik gaan overstappen.

Graag zou ik willen weten wat de voordelen zijn en de nadelen van deze 2 banken.

Zelf gebruiken wij ook nog een doorlopend krediet.

En kwa rente etc...

Poll: ABN AMRO of RABOBANK ??
- ABN AMRO
- RABOBANK
- ANDERE....
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=206613&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Alvast bedankt.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 20:25 . Reden: extra's bijgevoegd ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:59

Cyphax

Moderator LNX
ABN in zwaar weer? Met die overname? Dat zal toch wel loslopen lijkt me?
Ik kan begrijpen dat je wilt overstappen. Ik zit bij de Rabo en die bevalt prima. Ik vind dat ze mij altijd goed behandeld/geholpen hebben.

Saved by the buoyancy of citrus

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De belangrijkste vraag beantwoord je niet helemaal; wat houdt je tegen om bij de ABN te blijven? Je geld raak je heus niet kwijt door de eventuele overname.

Lees bv dit topic eens; Overname van ABN: Wat zijn de gevolgen voor hun klanten?

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 10-06-2007 20:25 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je zegt er ook helemaal niet bij wat voor diensten je allemaal afneemt bij de bank. Voor alleen betaal- en spaarrekening maakt het volgens mij sowieso helemaal niks uit (ook als ABN wordt overgenomen). Voor beleggen, hypotheek, verzekeringen etc. kan de ene bank misschien gunstiger eruitkomen dan de andere.

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:28
Heb je bijvoorbeeld al op Independer.nl gekeken, daar kan je vereschillende banken tegen elkaar afwegen, alle info die je (denk ik) nodig hebt is daar wel te vinden.

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
De Rabobank is een wat socialere bank (of heeft iig. dat imago). Sponsoring van verenigingen en dat soort ongein, maar ook wat meer nadruk op ontwikkelingshulp en zo. Mochten dat soort dingen je interesseren, dan heb je vrij weinig bij de ABNAMRO te zoeken. (Maar dat heeft niets met die fusie te maken)

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb zowel ABN en de Rabobank.

ABN is erg makkelijk met internetbankieren. Maar dat vind ik ook zo'n beetje het enige voordeel van de ABN. Als je langs de bank gaat moet je meestal te lang wachten en uiteindelijk word je niet echt geholpen. Het personeel geeft je altijd folders en internet doorverwijzing. Een direct antwoord op je vragen hebben zij meestal niet. Bij de Rabobank vind ik de service stukken beter.

ABN is dacht ik wel gunstiger met beleggen. Maar daar maak ik (nog) geen gebruik van.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Deze topicstart is echt te mager omdat er geen eisenoverzicht wordt gegeven en geen overzicht wordt gegeven van de reeds gevonden zaken of veronderstellingen om de discussie mee te starten. Daarnaast biedt een poll weinig meerwaarde aan de discussie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.