Loewe Vitros

Pagina: 1
Acties:
  • 853 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:34
Beste mensen ik heb de breedbeeld tv van loewe, om specifiek te zijn de loewe vitros 6370 zw.
Het chassis model Q2500/B met de software versie 3.5.

Nu het probleem deze tv is onderhand al 3 jaar oud en heb ik overgenomen van mijn vader.
Na het verslepen lijkt het erop dat de geometrie niet meer helemaal correct is.
Namelijk hij loopt een beetje naar onderen van links naar rechts.
Nu heb ik eerder een sony tv gehad waarvan ik de geometrie mee heb aangepast in het service menu?

Probleem, het service menu is wel te vinden op mijn tv maar er staat dan doodleuk bij "Alleen voor dealers"
Leuk maar ik wil niet iemand voor 70 euro laten komen die mijn beeld ietsjes rechter zou zetten |:( .
Als iemand weet hoe ik in het loewe vitros service menu kan komen ben ik al voor een deel uit de brand geholpen.
Het is trouwens geen magnetisme, ik heb alle speakers al eens weg gehaald bij de TV.
Geen resultaat ze staan ook op voldoende afstand en zijn magnetisch afgeschermd.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-01 14:08

StapelPanda

PB0MV

nvm

bron: http://hear.nl/forums/lofiversion/index.php/t4268.html

[quote]
Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service .
Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat.
Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit.
[/quote]

misschien kan je dit proberen, is wel voor ander type:
http://www.keohi.com/keoh...onda_service_menu.htm#TOP

[ Voor 12% gewijzigd door StapelPanda op 10-06-2007 19:45 ]

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:34
Wow dankje.....
Waarom kon ik dat nou niet op google vinden 8)7
WTB google skills, maar alsnog dankje.

Je had wel gelijk hoor ;) .

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Master op 10-06-2007 19:59 ]