Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

POP3 E-mail op telefoon geblokkeerd door HI ?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04 22:56
Ik heb een K800i met een HI abonnement en kan gewoon internetten op mijn mobiel. Dus alle data instellingen zijn goed. Nu heeft mijn telefoon zoals zovelen de mogelijkheid om POP3/IMAP mailboxen leeg te halen. Ik krijg altijd de melding dat de server niet gevonden kan worden. Dit bij verschillende providers en uiteraard met de juiste gegevens.

Weet iemand of HI dit blokkeert? Ik kan het ook nergens terug vinden op de help pagina's van HI en ze hebben het alleen maar over webmail achtige mogelijkheden.

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 21:51

VisionMaster

Security!

Mr-Leo schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:44:
Ik heb een K800i met een HI abonnement en kan gewoon internetten op mijn mobiel. Dus alle data instellingen zijn goed. Nu heeft mijn telefoon zoals zovelen de mogelijkheid om POP3/IMAP mailboxen leeg te halen. Ik krijg altijd de melding dat de server niet gevonden kan worden. Dit bij verschillende providers en uiteraard met de juiste gegevens.

Weet iemand of HI dit blokkeert? Ik kan het ook nergens terug vinden op de help pagina's van HI en ze hebben het alleen maar over webmail achtige mogelijkheden.
Je hebt kans dat Hi slechts port 80 en 8080 door de firewall naar buiten laat lopen. Dan heb je dus prima web toegang.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Mr-Leo
Ja precies, dat is dus mijn vraag. Is iemand bekend met het feit dat HI (KPN) dat doet. Of zijn er mensen die wel gewoon POP3/IMAP mail kunnen binnenhalen met hun HI/KPN abbo.

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mr-Leo schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:51:
Ja precies, dat is dus mijn vraag. Is iemand bekend met het feit dat HI (KPN) dat doet. Of zijn er mensen die wel gewoon POP3/IMAP mail kunnen binnenhalen met hun HI/KPN abbo.
Ik kan met mijn Hi-abbonement wel gewoon imap binnenhalen. Heb je wel de juiste poorten ingesteld in je client? Het kan wel eens voorkomen dat dit niet op de standaardpoorten gebeurd.

• Mr-Leo
Ja ik gebruik de juiste poorten (110 voor pop3) om mijn mail bij mijn provider (xs4all) op te halen.

Wat voor smtp server gebruik jij voor 't versturen?

• Mr-Leo
Oplossing: Ik heb via sonyericsson.com/support e-mail instellingen laten versturen naar mijn telefoon voor KPN + XS4ALL en nu werkt het wel. Er is een nieuw data account geconfigureerd met andere instellingen dan het standaard data account van kpn waarmee ik kan internetten. Blijkbaar zijn er dus andere instellingen nodig.

Verwijderd

Dit probleem had ook goed in Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 6 gekunt!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.