[IE7] Favorieten centrum verwijderen/hiden

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-03 14:01
Ikke vandaag overgestapt op vista, dus met IE7, als eerste heb ik de tabbladen afgezet, onhandig in mijn ogen. Maargoed daar gaat t ff niet om ;)

Ik wil graag een zo groot mogelijk internetscherm hebben, dus heb alle onzinnige dingen al verwijderd, nu stuit ik op het volgende..

Het favorietencentrum van IE7 is niet te verwijderen (in mijn ogen) Graag zou ik deze balk weg hebben, zodat mn vester weer een cm groter wordt. Zie linksboven in onderstaande printscreen..

Afbeeldingslocatie: http://getlogged.com/Siem/IE72.jpg

Hebben jullie een geniale ingeving? :D

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geniale ingeving: gebruik Google :o Iig waren de woorden "IE7 Favorites hide buttons" genoeg om hier uit te komen, alleen weet niet zeker of het voor Vista's IE7 werkt (omdat de screenshot XP's IE7 is).

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-03 14:01
Mijn query bij google was met "favorites center" er bij, daardoor heb ik miss niets gevonden. Maar dit deed helemaal the trick. Je bent een schatje! :o.

(Btw, t was wel vista hoor :))

[ Voor 3% gewijzigd door siem123 op 10-06-2007 16:45 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Was meer dat de screenshot op die pagina van XP was, dus was me niet duidelijk of het ook voor Vista zou werken. Heb zelf ook Vista, maar was te lui om te proberen :P Maar graag gedaan hoor :)