Ik heb een probleem met Hamachi. Ik wil met een vriend Rainbow Six Lockdown spelen. Om het makkelijk te maken, wou ik gewoon Hamachi gebruiken, en zo via LAN te spelen. Ook wou ik met een andere vriend Trackmania LANen, om onze eigen bannen te cheken. Hamachi was ideaal, dacht ik. Maar helaas, ik kreeg problemen:
Allereerst de nieuwste versie van Hamachi geinstalleerd (1.0.2.2). Hiermee geconnect naar zijn server, ging allemaal prima. Alle bolletjes waren groen en er waren geen problemen. Maar toen: Ik ging Pingen met een ander die online was: Time-Out. Volgens hem was dit geen probleem, aangezien hij toch met de andere kon gamen, ookal had hij een time-out. Volgende stap was om het gewoon te proberen. Helaas, ik kon zijn Host game niet zien (zowel bij Trackmania als bij Rainbow Six niet).
Dus ik ging zoeken naar een oplossing: Ik heb gekeken op internet, en ze zeiden dat je je firewalls moest uitschakelen. Helaas, geen effect. Toen zag ik dat je bij Netwerklocaties > Geavanceerd > Geavanceerde instellingen, je bij verbindingen Hamachi naar boven moest slepen. Helaas weer geen effect. Iemand anders een oplossing?? Een oudere versie heb ik ook al geprobeerd.
Nog even wat specs:
We zitten allemaal achter een router
Met degene waarmee ik TM doe, heeft XP
Degene waarmee ik Rainbow Six doe, heeft Vista.
Kan geen games zien in de LAN van het spel
Kan wel verbinden met de Host in Hamachi
Allemaal groene bolletjes
Kan niet pingen
Wie kan mij helpen??
Allereerst de nieuwste versie van Hamachi geinstalleerd (1.0.2.2). Hiermee geconnect naar zijn server, ging allemaal prima. Alle bolletjes waren groen en er waren geen problemen. Maar toen: Ik ging Pingen met een ander die online was: Time-Out. Volgens hem was dit geen probleem, aangezien hij toch met de andere kon gamen, ookal had hij een time-out. Volgende stap was om het gewoon te proberen. Helaas, ik kon zijn Host game niet zien (zowel bij Trackmania als bij Rainbow Six niet).
Dus ik ging zoeken naar een oplossing: Ik heb gekeken op internet, en ze zeiden dat je je firewalls moest uitschakelen. Helaas, geen effect. Toen zag ik dat je bij Netwerklocaties > Geavanceerd > Geavanceerde instellingen, je bij verbindingen Hamachi naar boven moest slepen. Helaas weer geen effect. Iemand anders een oplossing?? Een oudere versie heb ik ook al geprobeerd.
Nog even wat specs:
We zitten allemaal achter een router
Met degene waarmee ik TM doe, heeft XP
Degene waarmee ik Rainbow Six doe, heeft Vista.
Kan geen games zien in de LAN van het spel
Kan wel verbinden met de Host in Hamachi
Allemaal groene bolletjes
Kan niet pingen
Wie kan mij helpen??