Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W800] Internetten via bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik probeer met mijn telefoon te kunnen internetten via bluetooth. Dit krijg ik maar niet aan de praat. Ik heb de uitleg gebruikt op een van de w800 topics, dus die sony kit voor op de pc, en opera mini voor op de telefoon.

Ik kan alleen maar interntte via GPRS via opera, en niet via bluetooth. Hoe stel ik in de telefoon in dat opera de com poort gebruikt, en geen GPRS verbinding?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
volgens mij kan het niet wat jij bedoelt, maar wel zo

notebook/pc ->bluetooth ->telefoon ->internet

zo krijg je internet op je notebook/pc

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
SE J2ME SDK downloaden en installeren.
Opera mini-browser downloaden en installeren op je foon (met usbkabel .jad. en .jar. in Other dir zetten, installeren zonder usbkabel vanaf de foon)
Start SE Device explorer en stel de connection proxy in op een BT compoort
Zet een vinkje in File menu bij Serial networking
Als dit werkt, dan zie je een lijst met applicaties die op je foon staan
Start in Device explorer de Opera mini-browser (hij start op je foon)
Zet de taal in Engels: verktøy --> instillinger --> språk --> english

zoiets?

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Ok heb de applicatie niet gestart vanaf de pc, maar vanaf de telefoon. Maar als ik dit wel doe, dan blijft opera steken tijdens het laden van de pagina.

Is het niet mogelijk dat de opera zelf een bluetooth com poort aanmaakt naar mijn server, en zo het internet op gaat ?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Verwijderd

Kijk even in het centraal topic van de W800. En, lees voordat je gaat posten even de startpost door, dat lost al veel vragen op.

Dit topic is gesloten.