Toon posts:

[Nieuw Systeem] Splitsen of combineren?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, hier ff een klein draadje met de vraag wat wijsheid is.
Bij azerty heb ik een leuk systeempje samengesteld maar ik vraag me nu af wat voor moederbord ik het beste kan nemen om de 4300 over te clocken.

In ieder geval de onderstaande configuratie, hier het Asus moederbord.

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/1949/finalsetupte8.th.jpg

Andere optie:

GigaByte GA-965P-DS3
Linksys WMP54GS

Met deze optie ben ik € 20 goedkoper uit, en dat maakt voor mij weinig uit.

Of wellicht over een hele andere boeg, namelijk een P35 chipset? Volgens reviews was er echter weinig reden om hiervoor te kiezen..

Groet,
Arjen

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
De deluxe zal denk ik iets beter overklokken, maar die heeft ook andere functiess die het bord duur maken. Als je geen RAID gaat gebruiken, neem dan gewoon de DS3 lijkt mij.

Verwijderd

Met de DS3 raak je makkelijk aan de grens van luchtkoeling. Max fsb ligt tegenaan de 450 zonder mods, is dus 4,05 ghz voor je E4300. Zo hoog raak je toch niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus met andere woorden, jullie zouden beiden voor een DS3 gaan? een een p35 chipset hebben jullie niet eens genoemd dus dat zal dan ook wel niet het overwegen waard zijn neem ik aan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:41:
Dus met andere woorden, jullie zouden beiden voor een DS3 gaan? een een p35 chipset hebben jullie niet eens genoemd dus dat zal dan ook wel niet het overwegen waard zijn neem ik aan :P
Geeft geen echte meerwaarde, nee.

Verwijderd

Topicstarter
Ok besteld, mag dicht wat mij betreft ;)
Heb gekozen voor de Gigabyte icm de Linksys WLAN kaart.
Pagina: 1